
Bazı insanların enerjisi hiç tükenmez, hep hareket halinde ve hiç yorulmak bilmezler … siz böyle insanlar tanıyor musunuz? İyi mi yoksa sizce zor bir durum mu bu?

Bazı insanların enerjisi hiç tükenmez, hep hareket halinde ve hiç yorulmak bilmezler … siz böyle insanlar tanıyor musunuz? İyi mi yoksa sizce zor bir durum mu bu?
Etrafımda hiç böyle biri yok ama düşünunce yakın arkadaşlarimin cogu böyleydi zıt oldugum icin cekiyorum galiba bedenim ruhumdan yavaş😅 beni darlamadiklari sürece sorun olmaz enerjisini dogru yonlendiren biriyse begenirim agresif sinirli olursa çekemem😂😂
Agresiflik acizlik
İtici değil ama karşısındakini yorması değil ona enerji vermesi şartıyla
Her insan yorulur ve bir siniri vardir.
Dengeli olmak en guzeli.
Denge ahenk çok önemli
Cevap
3Cevap
Bana itici veya çekici gelmez. beni seviyorsa çekici bulurum.
Bana göre çekicidir… savaşcı ruhlular enerjik insanlar hep çekici geldi bana
Soğuk insan olmasın
Evet tanıyorum ben varım 😂😂Gerçek ten hiç yorumlama ve hep bir enerji doluyum 🙂🙂 @beneklibulut bence sizde bu kategorie var sınız 😅😅😅
@sozsuzzaman okadar mesaj atık ki artık kendi çıkıyor yazmama bile gerek kalmıyor
😂😂😂 evet öyle gerçekten 😘😘
@beneklibulut birde sizinle konuşunca iki katına çıkıyor 😂😂😂😍🥰
Ayy gerçekten öyle hiç gülmem yokken kahkalara boğulup inanılmaz bir enerji geliyor 😂😂 benim enerji kaynaklarım 😂😂😘
@beneklibulut 😂😂😂😘🥰🥰🥰🤗🤗
Lan internet yok dedik 🙄
Ay yok itici
Enerjiyi doğru yerde kullanmak … dingin biri olmak dengeli olmak daha iyi diyorsun
Çekicidir.
Enerjisini hangi yönde kullandığı önemli
Enerjik eğlenceli insanları severim
çekicidir
En son yorulduğum da yataklara düşmüştum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?