+1 yılNe kadar boş bir soru. Sanki erkek reddedildiği terk edildiği için spor yapıyormuş gibi söylemeye çalışıyor gibisin. Erkeklerin herşeyi sizin için yaptığını sanacak kadar o derece kendinizi bir şey sanmaya başlamışsınız siz kızlar. Öyle bir şey yok erkekler de bir insan ve erkeklerin de bir hayatı var siz kızlardan dolayı o dediğini yapmıyor erkekler
124 Yorumla- +1 yıl
Her şeyi de tersinden anlamayın. Bazı erkekler terk edilmeyi gurur meselesi haline getirip kendini daha iyi hissetmek için spor yapıyor. Kız da bunu sormuş. Kimse reddedildi yediremedi de spora gitti dememiş. Abartmaya gerek yok
- +1 yıl
Erkekler kızlardan dolayı kalkıp spor yapmaz. Yapanı hiç görmedim. Eğer sırf kız kalbini kırdığından dolayı yapan varsa da çok çok düşük bir orandır o. Ve öyle hareket edenlerin de aklını sorgulamak lazım. Siz kızlar da bunu biliyorsunuz ama işte artık öyle bir ego olmuş ki sporu bile sizden dolayı yaptığımızı sanıyorsunuz. Hani hüzünlü müzik dinlemek dense anlarım ama spor ne alaka a:!'w:!"k 😂
- +1 yıl
@Phoenix0107 Doğru söylüyor. Erkekler kızlar için spor yapmaz. sadece reddedilmek, terk edilmek gibi şeyler öz güven düşürür ve spor yapmak da tabii ki özgüveni yükseltir. Çoğu erkek özgüvenini yükseltmek için spor salonunda vakit geçiriyor. Mesela 1 yıl sonra "ne kadar gelişmişim" demek için.
- +1 yıl
@Phoenix0107 Yani, erkekler terk edildikten sonra spor yapar da, bunu kızlar için yapmaz.
- +1 yıl
@vysel_akts erkekler kizlar icin spor yapmaz ise cok merak ediyorum beyefendi o kadar ilaçlar basmalarinin sebebi ne bildigim kadariyla o ilaclarin buyuk yan etkileri var saglik icin spor yapanlar cabucak kasim olsun telasi yapma😅
- +1 yıl
@anonimkullanıcı1612 ben de onu dedim zaten kızlar terk ettiği için yapıyor demedim. Terk edilmek gurur kırıyor o gurur ve ozguveni geri kazanmak için spor yapıyorlar. Aynı şeyi söylüyoruz:)
- +1 yıl
@Ksksmsmwmsmmdmx kızlar makyajı erkekler için yapmadığı gibi erkekler de sporu kızlar için yapmıyor. Yapanlar vardır ama çoğunluk için iyi görünmek öncelik...
- +1 yıl
Yani sonuç olarak siz kızlar haksızsınız bu konuda, anlaştık 😂🤣
Soran+1 yılDünyada bile kabul edilen bir şey bu "heartbreak makes a bodybuilder" derler. Yani "kalpkirikligi vucutgelistirmeci yapar"
- +1 yıl
Kızlar neden bu kadar egolusunuz? Derdiniz ne? Neyin davasını güdersiniz? Söyleyin de bilelim ha 😉
- +1 yıl
Galiba anlamıyorsun da ego dediğin şey senin yanlış anlaman. Kimse ego kasmaya çalışmadı 🤣
- +1 yıl
O ego içinizde zaten neden dışarı açık açık soyleyesiniz ki. Sözlerinizden belli oluyor ama 😉
- +1 yıl
Bizim egomuz değil ama senin özgüven problemi yaşadığın belli oluyor ;)
- +1 yıl
Benim özgüvenime saldırarak egolu oluşunuzun üstünü örtemezsiniz haberin olsun 😉😂
- +1 yıl
Kimse özgüvenine saldırmadı. Görülen ve anlaşılan o şekilde. Gerçeğini bilemeyeceğim:)
- +1 yıl
Lafı benim özgüvenime çok mantıksız ca getirmeye çalışman söylediklerimde haklı olduğumu ispatlıyor. Egolu olduğunuz kanıtlandı işte. Şimdi git bunun üzerine bir damacana su iç 🤪😂🤣
- +1 yıl
Haklı çıkınca mutlu olacaksan. Öylesin diyeyim madem. Çocukları sevindirmek sevaptır malum. 😊
- +1 yıl
Hepimiz bitik insanlariz kapitalist sistemin insanlari maalesef ki hepimiz paraya ve tipe takar olduk o yuzden erkekler ve kadinlar olarak insan disi olmaya basladik spor yapmak zengin olmak guzel olmak maalesef kistasimiz olmamali ama oldu
- +1 yıl
@Phoenix0107 Egolusun anladık. Egonu gözler önüne serdiğimden dolayı hazımsızlık içerisindesin bu yüzden bu saçma sözleri sarf edersin anladık 😉😂
- +1 yıl
@vysel_akts altı boş bir ego değil. Egomdan rahatsızlık duymuyorum. Gerekli miktarda egolu olmak iyidir. Özgüvensiz olmaktansa egomla yaşarım canım. Her soruda kendine pay çıkarıp gerilme diye söylüyorum ;)
- +1 yıl
Sonunda itiraf da ettirdim sana egonu. Şimdi gidip bir damacana yerine bir tanker su içebilirsin gülüm 😉😂🤣
- +1 yıl
Baştan okursan tatlım hiçbir yerde ben egolu değilim demedim. Başarı kazanmış gibi hissetmen de çok acınası geliyor. Aferin sana aferin canım :)
- +1 yıl
Balım sen öyle diyorsan öyledir @Phoenix0107
- +1 yıl
Ay bu arada çok seviyeliydi. Teşekkür ederim. İyi geldi vallaha 😂
En İyi Cevaplar
+1 yılErkekte alfatik özellikler.
1. Kas
2. Boy
3. Tip
Tip üçüncü sırada gelir. Çirkin uzun boylu bir kaslı, yakışıklı kısa boylu zarganadan bir değil iki adım öndedir. Ha ben kaslı da değilim yakışıklı de değilim. Sadece uzun boylu olduğum için işe yaramıyor. O.. spu kılıklı karıların onayını almak için de spor salonunda kıçımı terletmem.
Genellikle kası olan adamın tipi de düzeliyor. Çünkü yüzündeki yağ oranı düşüyor. Yüzün aurası yükseliyor.
Diyelim ki hala tipsiz. Şu zamanda parası olan için estetik cerrahiden daha kolay ne var. Gayet başarılı operasyonlar yapılıyor artık.
Yalnız şunu belirtmeden geçemeyeceğim. Hiçbir kadının onayını almak ya da ona karşı kendimi ispatlamak için spor salonlarında hiçbir zaman kıçımı terletmedim, terletmem.
Ayrıca bir de madalyonun diğer yüzü var.
Kenar mahallelerde ne tipi ne boyu ne kası ne de parası olmayan s.. ko gibi erkeklerin yanında onlyflans gibi hatunlar gördüğümde anladım dış görünüşe değer vermediklerini.
Kadınların yüzde 90'ının zeka/güzellik oranı 0,5'in bile altında olduğu için tipe bakmazlar kasa bakmazlar, paraya bakmazlar. S.. tiri boktan eli bıçaklı ağzı küfürlü kavgacı at hırsızı kekolara bakarlar.
25 Yorumla- +1 yıl
Bu "Alfatik" olarak adlandırılan erkekler benim çok komiğime gidiyor. Benim ilk baktığım şey görgü kurallarını biliyor mu, nezaket nedir haberi var mı, karakteri iyi mi...
- +1 yıl
@LimonluPastanınHüznü Doğrudur. Saygı duyarım. Keşke her kız senin gibi düşünse. Ama soyut değerlerin etkileyici, maddi/görsel niteliklerin belirleyici olduğu bir dünyada yaşıyoruz maalesef. İnşallah gelecekte dünya da değişir, insanlar da.
- +1 yıl
Bro o "eli bıçaklı ağzı küfürlü kavgacı at hırsızı kekolara bakarlar." sebebi aslında söylediğinşeylerden değil tam olarak Yüksek Erkeksilik erillik Bunun yanında özgüven dominant ruh tuttuğunu koparan ve tahmin edilemez oluşlarının sebep olduğu gizeme çekiliyorlar aslında Adam gibi adam olup bu özelliklerede sahipsen çekilebiliyorlar. İlla küfür edip elinde bıçak taşımana gerek yok Kadınların söylemlerine gelirsek tam bi hanımevladı erkek tarifi yapıp dururlar Her zaman uzun süreli sağlayıcılık verecek yani damızlık inek tarif edip dururlar ama bu erkek Arzu duyulacak erkek tipi değildir. Güvence için derler Zira arzu duydukları erkeği tarif etmezler korkaklıklarından dolayı O erkeğin tarifi yapılırda erkek o noktaya gelişirse kendi Arzu duyacağı için kontolü olmayacak o adama karşı öte yandan diğer dişilerinde hedefinde olacağından dır.
- +1 yıl
@Milabeni Bunların farkındayım ama alfatik özelliklerim yetersiz. Sadece boyum uzun, kaslarım gelişmiyor, tipim de cezbedici değil, param da yok.
Ama o.. spu kılıklı karıların onayını almak için kendimi paralarcasına çalışacak değilim. Spor salonlarında kıçımı terletecek değilim. Çok daralırsam açarım p. rnomu çekerim 31'imi geçer giderim. Cebimde param oldukça eskorta ya da masaj salonuna giderim ama bana arzu duyacaklar diye kendimi modern zamanın soytarısına çeviremem. - +1 yıl
Zaten olması gerekende o bütün erkeklerde sırf o yüzden yapmıyorlarda Kızımız genellemeye almış sanki tek tek sormuş gibi :D Kadın Oryente odaklı yaşarsan ne yaparsan yap zaten sonu rezalet biter Bu hayatta sen varsın bu yürüyeceğin yol senin Kadın sana sadece yoldaş olabilir. Yani yeri geldiğinde çekip gidebilir. Ancak bu gün romantik beyni yıkanan tipler Ölümüne uçuruma kadar beraber gelip atlarlar zannediyorlar Aşk varsa diye :D Rollo nun sevdiğim sözü şudur. Erkekler REalist görünen Romantik Kadınlar ROmantik görünen ancak Realistlerdir. Bak seni orada nasıl bırkaıyor. Ancak sen kendin için yaşar hayatında bir gaye olur Ona odaklanırsan İşte o zaman ne olursa olsun yine kazanan tarafda olursun giden gider Gelense kendi bilir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu yanlış bir genelleme reddedilip yoluna bakanda var Kas yapanda var. Veya Kası sağlıklı sportif yaşamak içinde yapan var. O kadar genel değil Reddedilipde vucut geliştiren ise kendini geliştirmeye harcıyor. Fakat doğru olanda budur aslında Her konuda yerinde sayıp durup Boş boş iltifatla çicek böcekle enayi gibi para harcamakla sürekli peşinde koşup ayak paspası olmak Israr edip durmak Hem işe yaramadığı gibi hemde boşa zaman kaybı ve bunu yaptıkca muhtač ezik imajı çizdiği için kadının arzusu zaten yokken Artık tiksinme durumuna geçiyor. Zaten en başından doğrusu " Kadını elde etmenin yolu Kadına değil kendine yatırım yapmaktan geçer Her anlamda, yani sadece vucut geliştirmekte değil "Çünkü sen daha ne kadar Arzulanabilir daha ne kadar çekici daha ne kadar Statülü birisi olursan Arzulanma ihtimalin daha fazla artar. Günümüz romantizmi sen boş ver çicek böcek ver bos boş iltifat et yalakalık yap suyuna git kazanacaksın saçmalığını sunar erkeğe Yerinde sayıyorsan hiçbir anlamı yok. Önemli olan arzulanabilir Adam olmak
60 Yorumla
Bu doğru cidden ya 😂 biriyle buluşmuştum o sevgili olmak istedi ben arkadaşlık dışında yaklaşmadığım için 2 kez görüşmek istemedim, onun duyguları fazla yoğundu duygularıyla oynamak bana yakışmazdı. Bunu da ona söyledim arkadaş dışında bakamıyorum dedim konuşmayı kestik sonra ardından 1 kaç yıl sonra instagram hesabına öyle tesadüfen baktım bambaşka biri olmuş kas çalışmış acayip değişmiş 🙄
09 Yorumla
Soran+1 yılPeki tekrar yazsa kabul eder mıydın değişmiş halini görünce?
- +1 yıl
Yanlış anlayacağını düşünüp kabul etmezdim sanırım Demek ki beğenmemiş ama şu an değiştiğim için beni istiyor diye düşünmesinden korkardım insanları kırmayı sevmiyorum Ayrıca iyi biriydi boşu boşuna ümit verip hayatında kalabalık yapmazdım zamanından çalmak istemezdim sevgi sonradan oluşmaz ki Belki yarın gitmek bitirmek isteyeceğim Yazık değil mi kalp bu oyuncak değil
Soran+1 yılNiye kötü olsa kabul edrrin ki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
+1 yılSiz neden saç kestiriyorsunuz? Daha güçlü olmak istiyorlar. Bunu zihnen, ruhen yapmak fiziksel olarak yapmaktan daha zor. Bu yüzden de fiziksel olarak başlayıp, ruhen de iyileşmeye çalışıyorlar. Bazıları da çabucak atlatıyor. Onlar karakteri çok güçlü olanlar ya da hiç umursamayanlar. Keza kadın olarak bunu anlamanız zor. Erkeklerin sevme kavramı sizinkinden çok daha güçlü. Kadın sevmek için iletişime ihtiyaç duyar. Kendini anlayanı, ilgisini çekeni sevebilir. Erkek öyle değil. Sevmeden de her kadına ilgi duyar. Ancak sevdiği zamanlar çok nadirdir. O zaman da o kadın dışında hiçbir kadın olmaz onun için. Dünya'yı siler. Bir kadın bunu kolay kolay anlayamaz...
22 Yorumla
Soran+1 yılYa tabi öyledir. Niyeyse erkeklrin sevdiği kadınlar hep sarışın balık etli bebek gibi güzellikte olan kadınlar oluyor😂😂 ne tesadüf..
Erkeklere güzel kızlara aşık olur- +1 yıl
Erkekler güzel kadınlara aşık olmaz. Aşık oldukları kadınlar güzel gelir onlara. Güzellik tek barem değildir. Bu söylediğin tarzda konuşanlar da genelde erkeklerden red yiyen ve ilgi çekici hiçbir özelliği olmadığının farkında olan kadınlardır. Sarışın sevmeyen erkekler olabilir. Benim gibi kilodan zerre hazzetmeyen erkekler de olabilir. Bebek gibi olmak zorunda da değil. Erkeklerin yerinde olmadan bence onların adına konuşmamalısın.
+1 yılErkeklerin reddedilme, terk edilme veya aldatılma gibi durumlarla başa çıkmak için kas yapmaya yönelmelerinin çeşitli psikolojik ve sosyal sebepleri olabilir. Bunlar arasında özgüvenlerini artırmak, duygusal acıyı azaltmak, kontrol hissini sağlamak ve dış görünüşlerini iyileştirmek gibi faktörler bulunabilir. Ayrıca, spor yapmanın stresi azaltıcı etkisi de bu davranışı teşvik edebilir. Tabii ki, her erkek için durum farklı olabilir ve bu tür bir davranışın altında yatan nedenler kişisel deneyimlere ve psikolojik yapıya bağlı olarak değişebilir.
10 Yorumla
+1 yılsebep arıyor.
Neden reddetti beni diye soruyor kendine. Sonra kusur (kendince, karşılaştırmalarına göre) arıyor kendinde. Bazısı vücudunu, bazısı saç tipini, bazısı konuşmasını, bazısı parasızlığını, bazısı boyunu, bazısı kilosu, bazısı vs., diye gidiyor işte.
Yani çoğu kas yapmıyor anlayacağın. Kas yapmaya başlayanlar kendince o konuda konuda kusurlu buluyor kendini.
Bazıları mesela zayıflar ama kas yapmaz.
Bazıları tarzını, konuşmasını vs. değiştirir.
Hee en temelinde ne var dersin.
KABULLENEMEMEK.
Emin ol sevgilisi gitti diye aşırı fit takılanların yarın sevgilileri geri gelsin formlar 1 saate bozulur.,
sdvjdskvjdskvds
onun için kendinizi bir yere zımbalamaya çalışmayın. Olursa olur olmazsa sağlık olsun
00 YorumlaGenelde kız düşürmek için.
Ama hiçbir kadın sadece kasa düşecek kadar düşük değildir. Birçok erkek kadınları hafife alır.
Kas yapan adam çoğunlukla çalışkan adamdır, azimlidir zaten. Kadın da yüzde 70 o azme, çabaya düşüyordur.
Zaten kadını hafife alan, sadece görünüşe önem verdiğini düşünen erkeğin bir kadınla başarılı olma şansı sıfırdır.
62 Yorumla- +1 yıl
Doğru söylüyorsun görünüşe hiç önem vermezler meriç kardeşim.
Kenar mahallelerde ne tipi ne boyu ne kası ne de parası olmayan s.. ko gibi erkeklerin yanında onlyflans gibi hatunlar gördüğümde anladım dış görünüşe değer vermediklerini.
Kadınların yüzde 90'ının zeka/güzellik oranı 0,5'in bile altında olduğu için tipe bakmazlar kasa bakmazlar, paraya bakmazlar. S.. tiri boktan eli bıçaklı ağzı küfürlü kavgacı at hırsızı kekolara bakarlar. - +1 yıl
Kadınlar sadece kasa düşmez diyon. Sonra da kalkıyon. Kas yapan adam azimlidir. Kadınlar da o azme düşer deyip kendi kendinle çelişiyon. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Neyi savunduğun belli değil.
Ha şunu da söyleyeyim. Oraya kız düşürmek için giden adam kas maş yapamaz. En geç 3 ay sonra bırakır gelir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiz, kızlar kadar kabul görmüyoruz.
Açıkça konuşmak gerekirse kendimi geliştirmek isteyen kızlar tarafından beğenilmek isteyen biriyim.
Bu soru altında kızlar kas sevmediklerini söylüyor ama google a "kaslı erkek çekiciliği- kızlar soruyor" yazarsanız çoğu kadının hoşuna gittiğini görürsünüz.
Çünkü sistem böyle işliyor. Dizilerde kaslı adamlar, Billboardlarda kaslı adamlar var. Kadınların düşünce dünyaları bozuluyor. Biz de ayak uydurmaya çalışıyoruz.
Mesela robot süpürge niye kadınlar tarafından çok istendi? Hani kadınlar mantıklı varlıklardı? Demek ki sistem herkesi kandırıyor.
Ben spor salonunda sürekli vakit geçirmeye karşı biriyim. Hoca eşliğinde en asgari vakitte en fazla verim alinmali. Futbol ve vücut geliştirme gibi spor dallarını insanı tamamen yoran şeyler olarak görüyorum.
Hiç gerek yok. Git kütüphanede memur ol daha iyi. Hareket sadece gerektiği zaman kullanıldığında iyi
32 Yorumla- +1 yıl
Sana katılıyorum. Sadece kızların hep kaslı erkek tercih ettiği kısmını şöyle düzeltmek gerektiği düşüncesindeyim: ideal vücut kilosu civarı iyidir ( karekteri iyi ise tercih ederler), hafif kaslı olması ise daha iyidir ( karakter konusu kadınına göre (canım olması veya amaca göre) değişebilir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok kas yaparsanız bakire ve aklı başında kızı unutun erkekler. Aklı başında bakire kızlar kaslı erkeklere bakmıyorlar. Çünkü amaçlarının kızlarla yatmak olduğu için bu kadar kas yaptıklarını, ve kaslı oldukları için de mutlaka güzel ve bakire olmayan kızlarla takıldıklarını kendilerini istemeyeceklerini düşünüyorlar. Ayrıca kendilerini aldatmaya meyilli olabileceklerini de düşünüyorlar. Her şeyin dengelisi iyidir. Ona göre... Siz erkekler çok güzel bir kız için nasıl namuslu olduğunu düşünmezsiniz, biz zeki bakire kızlar da çok yakışıklı kaslı erkeklerin serseri, evlenilmeyecek bir erkek olduğunu düşünürüz. Boşu boşuna çok emek harcamayın aşırı kas için. İdeal kilo civarında olsanız yeter, hafif kas bir artıdır çok kas ise eksidir nokta.
233 Yorumla- +1 yıl
Neden tüm hepsi için konuştun ki?
Cevap sahibi+1 yıl@King_Leonidas çünkü tüm aklı başında kızlar için aşırı kaslı erkek profili bu şekilde anlaşılıyor.. Kötü niyetli olmayan erkekler de kurunun yanındaki yaş olur maalesef... Erkeklerin de güzel kız profiline bakire değil düşüncesini yapıştırdığı gibi bir durum..
- +1 yıl
Ben güzel kız ise bakire değildir diye yapıştırmam sen biraz ke di kafanda kurmuşsun
Cevap sahibi+1 yılYoksa neden o kadar kas yapmak için uğraşsın? Mantık bu..
- +1 yıl
Üzgünüm ama her kişi için alakası yok
Cevap sahibi+1 yılÖyle olmayan kaslı erkekler de maalesef diğerleriyle aynı kefeye konuluyor... İlk izlenim bunu getiriyor ve önyargıyı değiştirmek de güçtür... Gerçekler acıtabiliyor bu konuda ben de üzgünüm...
Cevap sahibi+1 yıl@King_Leonidas herkes böyle düşünmeyebilir.. ama çoğunun düşündüğü kesin
- +1 yıl
Bu sadece Türk kızında böyledir kesin. Yabancı olan hiç erkek arkadaşı olmamış kadın ahbaplarım vardı ve hepsi hayatına girecek ilk erkeğin uzun kaslı ve fit olmasını istiyordu. Bu zamana kadar beklemişim neden çirkin birini şimdi yanıma alayım, kafasında buradakiler. 😂
Cevap sahibi+1 yıl@theNitroZeuss evet türk kızı ve batı harici ülkelerin kızlarında durum böyledir, çoğunlukla. Ama tabi ki sen Türk kızını beğenmiyorsan batılı kız bulup seninkiyle doyamayınca aldatılıp yeniden türk kızı aramaya koyulabilirsin, hayatta başarılar diliyorum 😂
- +1 yıl
Türkler aldatmıyor sanki. 😒 Türk olanlar daha çok aldatıyor.
Cevap sahibi+1 yıl@theNitroZeuss iyi o zaman herkes tarafından aldatıl.. ne karamsarsın...
Cevap sahibi+1 yılTövbe tövbe... Allah korusun tabi de...
Cevap sahibi+1 yıl@theNitroZeuss bazı türk erkeklerindeki bu kompleks de beni bayıyor...
- +1 yıl
Karamsarlıkla alakası yok, '' Türk kızını beğenmiyorsan batılı kız bulup seninkiyle doyamayınca aldatılıp yeniden türk kızı aramaya koyulabilirsin'' yazmışsın sanki Türk biriyle birlikte olunca aldatılmıyormuşuz gibi. O yüzden yorum yaptım.
Cevap sahibi+1 yıl@theNitroZeuss batılı kız türk erkeğini yüzde 99 aldatır. Türk kızı türk erkeğinden az aldatır. (Babam boşanma avukatı)
- +1 yıl
@FiqHtShoT Sporu sağlıklı ve fit görünmen için yapmalısın zaten, karşı cins için yaparsan eline bir şey geçmez.
Cevap sahibi+1 yıl@FiqHtShoT 1. si ergen olan sensin akılsız. 2. si okuduğunu anla sonra buraya millete yorum yaz. Erkekler sporu kızlar için yapıyor düşüncesinde değilim ben. İnsanın tepesinin tasını attırma.
- +1 yıl
@Sadeşık Ergen olsam böyle bir yazı yazmam her erkeği niye katıyorsun "bazı erkekler" yazmak çok mu zor insanın tepesini attıran sensin, ve ben ergen değilim yaş ile ergenlik olgunluk olmuyor zeka akıl ve düşünce ile olgunluk oluşuyor ben geleceğime odaklı birisiyim ergenler gibi "o kızı kendime yapıcam bu kızı yapıcam" demiyorum ben karakterli bir insanım namuslu bir insanım namaz kılan bir insanım
Cevap sahibi+1 yıl@FiqHtShoT yazanları okursan, anlarsın ama okuduğunu anlama kapasiten kıtmış belli ki. Bana ne senin namusundan ibadetinden? İman gizli yapılır. Sana ahlaksız olduğunu söyleyen mi oldu? Git komplekslerini başka yerde yaşa benim gönderimin altına kendi kendine ama bana namussuz dediler bilmem ne sanrılarını görmek istemiyorum. Namusluymuş Bana ne namaz kılıyomuş ne alaka?
- +1 yıl
Yok öyle bir saçmalık %80'i belki dediğin tipte olabilir ama hepsini aynı kefeye koymak mantıksız ben o erkeğin bana yaklaşımına bakarım eğer ki yanlış sinyaller alırsam uzatmam ama normal ilerliyorsa konuşurum niye bize g. t baş salanlar mı kalacak dbskbzjz hem namaz kılıp hem spora giden aynı zamanda bazı anlık heveslere karşı iradesini geliştiren erkekler de var onları bahsettiğin kişilerle aynı kefeye koymuyorum. Sen koyuyorsan da bu beni bağlamaz.
Cevap sahibi+1 yıl@Yalnız_kurt_ Herkes aynı kefeye koyuyor demiyorum. Çoğunluk koyuyor. Önceki yorumlara cevaplarımı okuyun azıcık ya. Okumadan şuraya yorum yazmayın. Aynı şeylere aynı cevapları vermek zorunda değilim.
- +1 yıl
Tam tersini düşünmüşsün. Erkekler, her zaman bakire kadınları arzu eder. Kadınlar tam tersine eline kadın eli değmemiş erkeğe değil geçmişinde birçok kadın tarafından tercih edilmiş erkeğe arzu duyar.
- +1 yıl
@sadesik Merak etme kadının o.. spusu Brad Pitt'i bile aldatır. Türk erkeği diye sınırlandırma.
- +1 yıl
@FikretinMücadelesi ne alaka şu aptal genellemelere son verin artık.
Cevap sahibi+1 yıl@FikretinMücadelesi arzu duyar ama mantıklı kadın çok kadın hayatına girmiş erkeği tercih etmemesi gerektiğini bilir. Bir insan ne kadar çok kişiyle cinsellik yaşamışsa evlendiğinde eşinden sıkılması o kadar kolay gerçekleşir. Biraz bilen ve zeki kadın bunu düşünür ve tercihini ona göre düzenler ama çok az sayıda bu kadınlar maalesef onu da söyliyim..
- +1 yıl
@sadesik @yalniz_kurt_ Rollo Tomassi der ki; KADINLARIN NE SÖYLEDİĞİNE DEĞİL NE YAPTIĞINA VE KİMLERİ TERCİH ETTİĞİNE BAKIN.
1. Partner havuzu olmayan, seçenekleri olmayan erkekler için evlilik, bedava süt içmek için eve inek almaya benzer. Ama seks öyle değildir. Kadınlar konusunda başarısız olmuş erkekler, evlilik hayatları boyunca kadının sürekli başı ağrıdığı için 10 günde 15 günde 1 kez o da pazarlıkla seks alabilir.
2. Kadın doğası mantıksal temellerde değil hipergamik dürtüler üzerinde evrimleşmiştir. Tarih öncesi dönemlerde de erkek kadın nüfusu eşit olmasına rağmen 17 kadına 1 erkeğin kocalık yaptığı dönemler var. Diğer 16 erkeği kadınlar hiçbir şekilde çekici ve tercih edilir bulmadı. Çünkü o 16 erkek, fizik/mental anlamda çekici gelmiyordu kadınlara
3. Evliyken bile aldatıldığı halde, şiddet görüp de Devlet Sığınma Evine gidip iki ay sonra kocamı özledim eve dönmek istiyorum diyen kadınlar var. Bu veri bile kadınların mantıksal ve ahlaki temellerde tercih yapmadığını ortaya koyar.
4. Eli kadın eline değmemiş erkeklerin çoğu mesleği statüsü olduğu halde ya terkedilmiş ya evli olduğu kadın tarafından aldatılmıştır. Hem de sokak serserisi badboylar tarafından. Çünkü bekarlık hayatında hiçbir kadına ulaşamamış, annesinin bulduğu kızla evlenmiş hiçbir erkek, akıllı bir kızın da ilgisini çekmez. Ona pısırık özgüvensiz insan nazarıyla bakar
Cevap sahibi+1 yıl@FikretinMücadelesi akıllı bir kız olarak ben evlenmek için senin söylediğinin aksine bad boy değil, annesinin bulduğu kızla evlenecek efendi bir erkeği tercih ederim. Dediğim gibi, bunu mantıklı kadınlar yapar. Hem yakılıklı hem serseri erkeği iq seviyesi veya amacı farklı olan kızlar tercih ederler. Söylediklerinin tam tersini ben yaşıyorum. Dolayısıyla tutarlı bir tarafı yok...
Cevap sahibi+1 yıl@FikretinMücadelesi redpilci falan mısın eğer öyleysen hit bi psikoloğa sor doğru mu bunlar diye... 🥺😂
- +1 yıl
@sadesik Evet Red Pill takipçisiyim. Blue Pill romantizmdir. Black Pill insanın psiko-sosyal temelini inkâr eden bir biyolojik determinizmi savunur. Red Pill gerçekliktir. Kadın erkek doğası ve tüm ilişki dinamiklerini evrimsel psikoloji temelinde binlerce yıllık araştırmalara dayanır.
Feminist zihin setine sahip hiçbir kadının ya da mavi hap paternine sahip meriçlerin Red Pill'i anlamasını, anlasa bile onaylanmasını beklemiyoruz zaten. Feminist toplumsal inşa sürecine, toplumsal cinsiyet zirvaligina hizmet eden hiçbir psikolog da Red Pill'i onaylayamaz zaten. Akademik kariyeri sarsılır. Ama özel çalışan bir psikolog var, aynı zamanda cinsel terapist Buse Aydın. Youtube'da Red Pill yayınları yapıyor. Red Pill'i doğru kabul eden hemcinslerin de var ve onlar bile diyor ki ""Kadınlar, efendi erkeklere arzu duymaz, saygı duymaz. Onların sadece maddiyatinı sömürür. Güven ve iyi niyetini de istismar eder.
Cevap sahibi+1 yıl@FikretinMücadelesi doğru sadece 1 tanedir. Ve bilim redpilin doğru olmadığını savunurken seninle polemiğe girmeye bile gerek duymuyorum. ☺️👋🏼
Gizli Üye(36-45)+1 yılBunun terkedilmek veya aldatılmak ile alakası yok. Bir erkek zaten eksikliği olduğu için terkedildi ve aldatilir bunu kabullensinler
Gelelim kas yapma sebeplerine
Kadınlar nasıl kusurlarını kapatmak için makyaj yapıyorsa erkeklerin de eksikliklerini kapatmak ve kendilerini pazarlamak için yaptığı seyler vardır. Bunların başında kas yapmak gelir. Çünkü kendisini olduğu gibi seven birini bulamamıştır ve bulamayacağını anlamıştır. Bazıları şiire önem verir şair ruhlu görünmeye çalışır, bazıları müziğe önem vermeye başlar enstrüman çalarak etkilemeye çalışır.
Yani bunların hepsi bir pazarlama taktiğidir 🤣
O kasları da bir kadın için yaptığıni düşünen varsa gidip beyin nakli yaptırsin 🤣00 YorumlaBenide kilolu olduğum için terkeden olmuştu genelde bu tür erkeklerin özgüveni düşer bu tarz durumlarda bazılarımızın tabi bu kaybedilen özgüveni geri kazanmak için bazılarımız spor salonuna gider fit olur bazıları çekici olmadığını düşünüp çekici gözükmek için kas yapar. Siz kadınların ayakkabınız olduğu halde en iyisini almak istemeniz gibi bir şey yenilik değişmek iyi görünmek vs
10 Yorumla
+1 yıl
Aldatılan erkeklerin kas yapma eğilimi ile ilgili birçok farklı faktör bulunmaktadır. İşte bunlardan bazıları- Stres ve Duygusal İyileşme
- Dikkat Dağıtma
- Özgüven ve Kendine Değer
- İntikam Duygusu
Bkz:10 Yorumla- Stres ve Duygusal İyileşme
Mert scotius izliyorlar diyecem ama daha onun 20.000 abonesi var bence Türkiyedeki yanlış toplumsal cinsiyet ilişkileri algıları yüzünden örneğin buket aydın ve esra ezmeci gibi palyaçoların " Hesabı sürekli erkek ödicek hiçbir zaman kadın akşam yemeği hesabını ödemicek " Vb. İnsanlık ve kadınlık dışı açıklamaları yüzünden ve toplumun çoğunun böyle yanlış düşüncelere girmesi diyebilirim
00 YorumlaErkekler ayrildikdan sonra Vicudmu yapiyor?
Ilk defa duydum.
Bence fitness salonlsrina giden Erkekleri incelediginizde, gercek fitness hastasi olanlari asosyal oldugu göreceksiniz.
Benilmeyek icin yapan erkeklerinde ukala oldugunu göreceksiniz.
Ayrildigi icin salona giden erkeklerin, ki bence onlar cok az bir oran, beyinsiz oldugu söylenebilir.
Sevgilinsenden ayrilip, yogun spor ile testesteronunu azdiran kisi, akilli olamaz01 Yorumla- +1 yıl
Ya ne alaka bu aq ne alaka lan
+1 yılŞimdi şöyle bir şey var reddedildiği terk edildiği kadını pişman etmek geri döndürmek için böyle bir şey yapıyorsa intikam amaçlı zaten bir önemi yok bu amaçla spor yapılmaz. Eğer bir farkındalık yaratmak, disiplin oluşturmak, kendine bakmak daha özgüven kazanmak amaçlı bunu yapıyorsa doğru yolda. Zaten bunları oluşturdu mu bir çok karşı cinsin dikkatini çeker. Dolayısıyla da kendisini aldatan terk eden kişilerde pişmanlık oluşturur dolaylı yoldan.
10 Yorumla
+1 yılÇünkü dış görünüşten kaynaklı belki de kız beğenmediğini düşünmüş ve spora başlamıştır yani bilinçaltında beğenilmedi için yeni bir imaj değiştirmeye Çalışmıştır kalıplı olup özgüvenli olmaya çalışmıştır bir şekilde spor yaparak kendini değiştirmeye çalışmıştır ayrıca spor sadece kas yapmak değildir motivasyonu da artıran çok güzel bir aktivitedir yani sadece kız tavlamak için yapılmıyor
10 Yorumla
+1 yılAjahhah çok iyi ya. böyle herhalde reddeden kızın peşine düşeceğini aranan o ideal mük erkek olacaklarını düşünüyorlar. ahahha ama o düşünce biz kızlarda da yok mu. görürsün sen saçımı da yaptiricam tırnağımı da 😅😅😅
22 Yorumla- +1 yıl
Erkekler kızlar için spor yapmaz. sadece reddedilmek, terk edilmek gibi şeyler özgüveni düşürür ve spor yapmak da tabii ki özgüveni arttırır. Çoğu erkek özgüvenini arttırmak için spor salonunda vakit geçiriyor.
- +1 yıl
@anonimkullanıcı1612 biz yanlış anlamışız o zaman erkekleri anlamak çok zor 😅
Gizli Üye(30-35)+1 yılEee o düzen özgüven nasıl geri gelecek? Eksiklik, özgüvensizlik ve de eziklik hissi oluştu içinde. Simdi kasları yaparak o eski halimden eser yok şimdi ‘’ p i c’’ bir erkeğim imajı yaratip diğer kadınlardan intikam almaya çalışıcaklar. Genelde beyin kasları gelişmemiş oluyor zaten.
00 Yorumla
+1 yılAma kadınlarda kas yapmasa da illaki fiziki veya dış görünüşsel bir adımlara geçiyor 🙄😁
32 Yorumla- +1 yıl
Ama king olmuş değil mi tuz almaya giden keloğlan ile bu hali arasında fark var ve adam hep padişah kızına yürüyor aşağısıda kurtarmıyor 🙄😁
Spor konusunda 641 cevap paylaştı. Valla kardeş, ben 7 sene önce fitness salonuna gittim ama tamamen sağlık içindi. Onun bunun kızını tav etmek gibi niyetim olmadı. Zorla güzellik olmuyor yani hiçbir kız veya kadın için kas yapmadım.
15 Yorumla- +1 yıl
Reis tutup yatağa atsan belki güzellik olur ama onunda tecavüzden cezası olur
- +1 yıl
En güzeli 👍👍
- +1 yıl
Yinede büyük konuşma Allah düşürmesin de
geri dönüşü arttırıp karşısındakine güzel gözüküp tekrardan şanslarını denemek istiyorlar ve karşısındakine neler kaçırdığını göstermek istiyorlar bunun birazcık temel mantığında bu yatıyor ama bazılarında duygularını bastırmak içinde oluyor yapıcak bir şey bulamayığ kendini spora verenler de olur kaçamak tarzı bir şey gibi düşün
20 YorumlaSpor konusunda 695 cevap paylaştı. Ben kas yapmıyorum spor yapıyorum ve sağlığımı düşünüyorum bir de spor yapmak hem vücut hem de yüz güzelliğini ortaya çıkarıyor
10 YorumlaKaslı erkek güvenilmez erkektir. Kas yaparak umursamaz ve takılmalık ilişkilerin adamı olmak istiyorlar. Kimse onları üzemez sanıyorlar o zaman 🤣🤣
21 Yorumla- +1 yıl
Liseden mezuna kalmış ergen hayalleri :D
+1 yıl20 30 erkekle flört edip her haltı yiyip sonra evlenince kocasına aşkım ilk kez diyen Türk kızı işte klasik
212 Yorumla- +1 yıl
Tek kisiyle olmus kizi, tek kisiyle olmus erkek hak eder.
- +1 yıl
Aynen öyle. Bende şöyle diyorum iki tarafta aşıksa sorun yok sonunda ayrılıkta olabilir ama arka planda kimseyi sıraya almamak gerekir. Kimseye umut vermemek gerekir.
Birini seviyorsan onu seversin o da seni severse ne alâ, o olması yok şu olsun bu olsun. Veya hayatımda olsun istediğim zaman reddedeyim veya hayatıma alayım normal şeyler olmamalı. - +1 yıl
Haklisin
- +1 yıl
@melikenilayy Yanlış. Erkekler, bakire kadınları arzular. Oysa kadınlar, bakir erkekleri arzulamaz. Geçmişte birçok kadın tarafından tercih edilmiş yüksek değerli alfa erkekleri arzular.
Kadın erkek nüfusu her zaman eşitti ama tarih öncesi dönemlerde 17 kadına 1 erkeğin kocalık yaptığı dönemler. Kadınlar, diğer 16 betayı tercih etmedi. O 1 tane alfayı paylaştılar.
Lütfen biraz evrimsel psikoloji okuyun matmazel. - +1 yıl
Ben niye bakir erkegi daha guzel goruyorum o halde beyefendi?
Ayrica konumuz hipergami vs olacaksa biz de erkekte kas gucune, maddi guce vs bakinca "women" diye gezmeyin.. @fikretinmücadelesi - +1 yıl
@melikenilayy Hayır senin bakir erkekle kurduğun ilişki arzu ilişkisi değil güven ilişkisidir. Aldatılma endişesi yaşayan kadınlar, bu tip erkeklerle ya maddi ihtiyaç ya da güven ilişkisi kurarlar. Ancak o erkek kas, boy gibi birtakım alfatik özelliklere sahip değilse o ilişki geçicidir ve ayrılırlar.
Maddiyat ve kas gücü elbette bir erkekte genetik ve sağlayıcı özellikler olması yönüyle tercih sebebidir ama yanınızda bazen öyle herifler görüyoruz ki adamda ne tip ne boy ne kas ne de para olmadığı halde yanında onlyflans gibi hatunlar var. Sadece o adamın p. ç aurasına tutuluyorsunuz hepsi o.
Partner havuzu geniş olmayan hiçbir erkeğe kadınlar dürtüsel anlamda çekilmez. Onlara ya çok güvendiği için ya da onların parasını yemek için birliktedir. - +1 yıl
Bak bizim hipergamimizden dogan istege gelince nasil da zargana ornegi verip kenara cekildin 😅
Ona kaldiysa tecrubeli kadin arayan erkekler de var abicim🙂 Hic kusura bakma.. Bakireyi bakir hak eder. - +1 yıl
@melikenilayy Tecrübeli kadın arayan erkek... Odipal karmaşadan kurtulamamış, geleceğin cuckold adayıdır. Doğru zarganayım, parasızım. Bundan utanıp sıkılacak değilim. Kimsenin onayını almak için para kazanıp kas yapamam. Bunları yapmak isteyen bir kişi sadece kendisi için yapması gerekir.
- +1 yıl
@melikenilayy Biz kadınların ne söylediğine değil ne yaptığına ve kimleri tercih ettiğine bakarız.
Tipe bakarım deyip tipsizlere, paraya bakarım fakirlere , karaktere bakarım deyip şerefsizlere, bakir erkek ararım diyerek hovardalarla evlendiğinizi iyi biliyoruz - +1 yıl
Ben zaten boyu kisa, zengin degil vs diye hicbir erkegi kucuk gormem.
Ama madem hipergamisel konusup da bakir olmasam da bakire ararim kafasindasin, o zaman kadin hipergamisine gore erkek olmalisin dedim. - +1 yıl
Konu hesap odemeye gelince hani esittik diyen erkeklerin, konu bekaret olunca hipergamiyi hatirlamasi celiskili geliyor 😅😅
- +1 yıl
@melikenilayy Haaayir öyle bir şey yok. Masada hesabı erkek öder. 2×2=4 . Hipergami konusuna gelince ister bakire olsun ister olmasın her kadın hipergamik parametrelere uygun bir erkek arar.
+1 yılVallaha la anlamiyom bende, sismansin diyip kizlar zayiflayip reels atiyor erkolarada zargoş diyince sisirilmis kaslarini atiyorlar. Cok yazik ya goyim
00 Yorumla
+1 yılAldatılan, terkedilen kadınlar neden saçlarını boyayıp kendine bakım yapıyorsa, neden kilo vermek için çabalıyorsa, bazı erkekler de aynı sebepten dolayı kas yapiyor olabilir. :))
00 Yorumla"Kimi kaybettiğini göstermek için" diyor benim arkadaşlarım bi de şey diye düşünen var o kıza verdiği emeği ilgiyi kendi vücuduna verince nankörlük görmeyeceğine emin olanlar
00 YorumlaReddettiği çocuğa dönsün baksın da it gibi pişman olsun diye 😀 hele bi de tekrar birlikte olmaya çalışanlar var. Onu reddetmenin zevki için bırak kas yapmayı, kas adam bile olurlar😀
09 Yorumla- +1 yıl
Aslında biraz kendi psikolojimizi düzeltmek için nasıl siz terk edilince çikolata yiyip ağlıyorsanız biz de idman atıyoruz
- +1 yıl
Reddedilince spora başlayan damne bileyim
- +1 yıl
O mu intikam almak istiyor
- +1 yıl
Yaparsa kendine yapar. Ben de terk edildim. 6 ay sonra salonun girişinden bana bakmaya geliyordu 😀
- +1 yıl
Kesinlikle 😀
+1 yılYenilenmek için yapıyorlardır. Bence kas çalışmak güzel bir şeydir. Eş adayına değer verdiği için daha güzel gözükmek istiyordur.
10 Yorumlasorunun vücutta olduğunu ve vucuda göre sevdikleri için.. oysa ki görüntünün fiziğin duygular olmadan hiçbir*** yaramadığını kavrayamiyorlar..
10 Yorumla
+1 yılKafasındaki sesleri ve duygusal acıyı Fiziksel acı ile susturuyorlar çünkü diğer türlü başka kişilere zarar verecekler
20 Yorumla
+1 yılBence bu doğru değil :D Kastan önce beyin kası çalışsınlar biraz bence biten şeyi kabullenemiyorlarsa kasta neymiş 2 aylık iş beyin işi zor :D
10 Yorumla
+1 yıl⭐ Gücünü ve yeni kendisini ispatlama savaşı. Bir de içlerinde ki o öfke ağır sporlar yaparak serinliyor⭐
12 Yorumla- +1 yıl
Üzülüp kendilerine değer vermeye başlıyorlar. Kas yapınca bir sürü kız gelecek sanıyorlar. :D
15 Yorumla- +1 yıl
O tatlılık ne ya öyle 😚
- +1 yıl
Öz güveni arttırmak için o. "Kas yapacağım, kızlar peşimde koşacak" kafasında olan birini görmedim. O kadar kaslı adam var, hiç sevgilisi yok.
Soran+1 yıl@anonimkullanıcı1612 harbiden kaslilarin neden sevgilisi olmuyor
- +1 yıl
Ne alaka kaslı adamın daha çok sevgilisi olur. Kas, erkekte alfatik bir özellik. Kadında doğal arzu yaratır.
+1 yılKadın da reddedildikten sonra bir şeylerle uğraşıp kafa dağıtmaya çalışır ya onların da o hesap işte
20 Yorumla
+1 yılNasıl kadınlar erkeklerden ayrıldıktan sonra kendine bakıyor fit olmak istiyor onu kıskandırmak istiyor erkeklerde herhalde ondan Ama hiç yapmadım
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılMental sagliga ulasmak icin, bende zamaninda cok spor yaptim ve hem boyum uzadi hem mental açidan saglikli oldum. Yani spordaki ama kas degil aslinsa, mentaliteyi yukseltebilmek. Ama kas en basvurulan yolu.
00 Yorumla
+1 yılçünkü sizi düşünmek yerine kendini spora veriyor sonra kas yapınca gidip istediğine basabileceğini sanıyor falan
00 Yorumla
+1 yılaynısı kızlar içinde geçerli ya zayıflarlar ya da spora başlayıp mükemmel bir vücut hatlarına sahip olurlar
00 Yorumla
+1 yılMeşgul ediyor zihni. Vücudu da yoruyor. Kızları düşünecek vakit olmuyor hal böyleyken. Ayrıca spor yapmak mutluluk hormonu salgılamaya yol açıyormuş.
10 Yorumla
+1 yılilk defa duyuyorum böyle bir şeyi. bir insan kendisini olduğu gibi kabul etmeyen biri için neden şekil değiştirir ki.
00 Yorumla
+1 yılAyrıldıktan sonra 14 kilo aldım hiç umrumda da olmadı şu şunu der eder diye hayat benim gezip yiyip içiyorum
00 Yorumla
+1 yılÇünkü kendini sevmek durumunda kalıyor. Bu iyi bişey. Terkedilen kizlar da abur cubur yiyip kilo aliyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıldemek ki çirkinim diyor kaslı olayım kız arkadaş yaparım diyor genelde evli kadınlar kocalarını kaslı vucudlu erkeklerle aldatıyor o yüzden aslında kadınlar neden kaslı erkek istiyor onun araştırılması lazım
02 Yorumla- +1 yıl
Erkekte alfatik özellikler.
1. Kas
2. Boy
3. Tip
Tip üçüncü sırada gelir. Çirkin uzun boylu bir kaslı, yakışıklı kısa boylu zarganadan bir değil iki adım öndedir. Ha ben kaslı da değilim yakışıklı de değilim. Sadece uzun boylu olduğum için işe yaramıyor. O.. spu kılıklı karıların onayını almak için de spor salonunda kıçımı terletmem.
Genellikle kası olan adamın tipi de düzeliyor. Çünkü yüzündeki yağ oranı düşüyor. Yüzün aurası yükseliyor.
Diyelim ki hala tipsiz. Şu zamanda parası olan için estetik cerrahiden daha kolay ne var. Gayet başarılı operasyonlar yapılıyor artık. - +1 yıl
Kaslı vücutlu erkekler, kadınlarda sağlık ve yüksek testosteron sinyallemesi yapıyor.
+1 yılİlk yapacağını olay sonrası yapıyor. Bir nevi kendiyle barışık olma çabası diyebiliriz. Bu iyi bir şey ancak içi dolu değilse boş.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHikaye ya o tiplerin hepsi yalancı. Maskülen olacakmış, kırmızı hap alacakmış, kadınları görmezden geleceklermiş. dışarı çıktığımda kendini belli eden bir tane sporcu bile göremiyorum ikincisi spor yaparken nasıl aşk acısı çekebilirsin arkadaş benim ikinci setten sonra kafamda wiuwiuwiu diye mekanik bir ses oluyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Maskülen olmak için kas yapmaları gerektiğine inanmışlar. Halbuki insanın zihin seti alfa olsun. Kadınları görmezden gelme meselesine gelince insan ilgisini neye yoğunlaştırirsa onu görür. Ben izlerken televizyonda topun nereye gittiğine bakarım mesela. Alışveriş yaparken de reyonlara bakarım. Kasiyer kızlara değil.
İnsan görmek istediğini görür.
Reddedilince ağlayıp kendimizi yemeğe verip selülit simit bağlamaktan iyidir
10 Yorumla
+1 yılşahsen ben aldatıldım sinirden kariyer yaptım 🤷🏻♂️🤷🏻♂️
10 YorumlaKendime veya başkasına fiziksel zarar vermeye yatkın oluyorum. Asıl amaç zarar vermemek için
10 Yorumla
+1 yılKadınlarda hayatını değiştiriyor. Cinsiyet algısına göre sanırsam
00 Yorumla
+1 yılDaha çok kızlara yakışıklı görünüp kızlar pişman olsunlar diye falan
00 YorumlaDemek ki biz kadınlar olarak hepimiz redderesek, dünya daha güzel bir yer olur)
00 Yorumla
+1 yılKalp acısını unutmanın en güzel yolu, vücudun her yerini ağrıtıp o ağrılara odaklanmak
00 YorumlaŞimdi neden yıllardır kas yapamadığımı anladım, üç gruba da dahil değilim...
00 Yorumla
+1 yılYoo ben yapmadim red edilmekte bi nedendir kabul edilmek gibi
00 YorumlaSpor psikolojiyi düzeltiyor ondan olabilir bu arada bunu bende yaptım
00 Yorumla
+1 yılBen de spor yapıyorum başlama sebebim aldatılma değildi.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılözgüvenlerini arttırmak için. Veya ayrıldıktan sonra kızlar nedense kendilerine bakmaya başladıkları yüzünden olabilir mi? Kendilerine bakmaları için ayrılmayı bekliyorlar resmen
00 YorumlaAklını başka şeylere vermek için. Hatırlamamak ve unutmak için
00 YorumlaStres yapıyo sinirleniyo dertleriniyo ve bi şekilde çıkarmasın lazım spora başvuruyo
00 Yorumla
+1 yılTerk edilen kadınların saç kesmesi gibi bir saçma sapan olay bence..
00 Yorumla
+1 yılDizilerde izlemiş gelmiş burada soru sormuş gerçekte öyle bir şey yok
00 YorumlaSpor konusunda 338 cevap paylaştı. Hırs yapıp acısını ondan çıkartıyolar siz neden alışveriş yapıyorsanız o sebepten
00 Yorumla- Devamını Gör (116)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer