Güncellemeler
+1 yıl
dinlensin, lezzetlensin diye soğuk mermere yatırıcam şimdi
Güncellemeler
+1 yıl
ben fıstıklı yapmıştım yengeniz cevizli seviyormuş, elimde kaldı hepsi. emeğe saygı kalmamış, kıymetim de bilinmiyor ağlicam şimdi :(
Güncellemeler
+1 yıl
terk edildim 😥 kafamı yaslayıp ağlayabileceğim bir omuz bile yookkk : (
Güncellemeler
+1 yıl
artık göbekli ve mutluyum yessss
kahrolsun baklavalar, bol fıstıklı bakalava severler
kahrolsun baklavalar, bol fıstıklı bakalava severler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Güzelmiş işte başarı budur bazı insanlar bunu yapmaktan kaçıyor 🤷♂️
ne kadar da hamaratım dimi dndnmdk
Evet çok hamaratsın 😂
Olum nerden aklina geldi de böyle bir hikaye yazdın helal olsun ajajsjjs hamuru biraz fazla duruyor ama bidahki sefere katını az koy snjsjjsj
eğlenmeyi biliyorum diyelim
Güzel, biraz daha devam edersen çok daha kaslı olursun
Tamamda bize niye gösteriyon
güzel yapamamışsam hiç sunmayacağım. sizlere sorayım dedim
Üff ama yeter kendinizi sergileyip övgü alma çabalarınız, bu ne iticiliktir
dkjjmşsösd bakan da her gün karın kası gördüğü içi sıkıldı sanacak
Lgkdlflf knk artık tanıdık seni bu meşhur sorularınla
Bi bıkmadın
niye bıkayım ki sizi etkilemek hoşuma gidiyor
Lfkdlflff etkilenmiyorum ciddi söylüyorum etkileyici değil
Bu davranış biçimi de aşırı itici geliyor
Neyse ben istisna kızlardanım 🤪
herkes zekaya, duygusallığa önem verdiğini, dış görünüşün ikinci planda olduğunu söylüyor. ama nedense uzay zaman pardoksları, insan ilişkileri, filmler hakkında soru sorduğumda bir iki kişi gelirken fotoğraflarımı koyduğum sorular vitrine konuyor. d
insanların neyi daha çok önemsedikleri gayet açık gibi
Bak kanka dış görünüş önemsiz demedim ama şu spor yapan kaslarıyla övünenler o kadar itici ki bana göre
Şahsen ben normal tipte olan birine de aşık olabilirim, karakteri, bana karşı olan tutumu çok çok daha önemli. Sırf dillere destan yakışıklılığı olmadığı için ondan vazgeçmem. Dış görünüşün bana çok da bir faydası yok bakıldığında, geçer gider.
Ayrıca kaslı olmasındansa yüzü benim için daha önemlidir ya da öyle çok şişman değilse yağmış kasmış çok da takılmam. Bilmem anlatabiliyor muyum
Göreceli konular bunlar zaten ama kas konusu beni zerre etkileyen bir etken değil
Fotoğraflarını koyduğun sorulara daha fazla görüş gelmesinin sebebini de söyleyeyim sana. Görsellik dikkat çeker evet. Ama bunun öncelikli sebebi adminlerin daha çok görselli soruları vitrine çıkarıyor olması
Admine bağlı tamamen
Yani sadece görsel de değil
Detay da önemli oluyor bu konuda, sözel kısmı da önemsiyorlar
Yoksa bakma ksye
Anca aşk ilişkisi, cinsellik sorusuna bakarlar
ben seni kastetmedim ki. sevmeyen olabilir tabii ama ben çoğunluktan söz ediyorum.
“Sizi etkilemek”
"sizi etkilemek" derken kadınları söz ediyordum. onları mı demeliydim :D
Vah vah vah
Baklavalarını kaybettin herhalde terk edildiğine göre şhlfşg
fkfnmfnf tek meziyetim buymuş gibi : ) dur foto çekeyim de soru sorayım
Şgkdlcldlf mayyak
Şekilleri bozuk olmuş hocam
hepsi dümdüz
Alttakiler niye belli değil
kolay yapılmıyor. d ilk başta üst en son alt taraf belli olur. bi iki ayım var onun için
Benim beğnememezlik seviyesi :d Ayrıca sevgilin varsa niye böyle foto atıyon siteye olm
ne var ki fotoda? hiçbir erojen, uyarıcı bölgem gözükmüyor. normal bi foto işte
Çıbıl foto her türlü
sen buna laf ediyosan ohoo yüzmemi de istemezsin sen kızlar bakacak diye. ıslak ıslak çıkıcam havuzdan falan
Orada yüzmrk için mecbur çıbıldanıyorsun hocam. Burada çıbıl fotoyla ilgi almaya çalışıyosun. İkisi tamamen farklı şeyler
ben burada sizinle sevdiceğim kilo almasın diye gösterdiğim özveriyi paylaşıyorum sen bunu ilgi beklediğime yoruyorsun. çok kırıcısın çokk
Sevgilin yamyammış demek ki nabalım
iyi ki erkek doğmadın he bu yobazlıkla evde kalırdın sen
AHAJSJSJSJSKSKK bence de
Bayat baklava, yamulmuş
Tüysüz erkek mi olur aw
Yolunmuş tavuk gibisin itici
üzüyorsun beni. hırslandım, değişicem böyle olucam
Ohh sıcacık sarıl yat
: ( kıllarımı alıyor olabilirim ama benim de dolaşımım hızlı. sıcağımdır yani, sarılmaya uygun. d
neyseki dolu değilim öaödlsö
neyseki mi : (
O şanslı yenge ben olabilir miyim ki
bilmem, olabilir misin
Spor olayını abartan sürekli çıplak resim atan erkek iticiliği
üzdün : (
Yerim o baklavayı 🤣
bir kişiye yetecek kadar yaptım ya, üzgünüm. d
Afied sevgiline
pp kana susadım filminden mi?
Aynen
fox'a rağmen yarısında kapatmıştım filmi
Olabilir ben izlediydim sonuna kadat
uzun zaman zaman oldu, yarın bir şans daha vereyim bakalım. teşekkür ederim
Rica ederm
İyiymiş
Niye terk edildin?
yağlı göbek seviyorum dedi : (
Haydaa kötü olmuş
Baklava sevmem
marshmallowumuz var, taze
Sütlaç yok mu
maalesef süstlaç hizmetimiz yok efendim. d
Tüh
İyi iyi
tutmuş mudur
Iyisin
becerikliyim dimi. d
Nerde yaptıysan söyle ordan alışverişi keselim^^
başkasının atölyesini kullanmak bana etik gelmiyor ya. bol oksijenli, temiz, açık havada ormanlık alanda yavaş yavaş dinlendire dinledire ürettik
İyii
Yakışmış.
teynk yu
Memen nerde
düştü