Sevdiğim birini kaybettim, fanatik olduğu takımın formasını imzalattırıp mezarına koyacağız ama şimdilik çakmasına param yetti. Sizce kredi veya borç alıp orijinal mi imzalatmalıyım?

Sevdiğim birini kaybettim yakın zamanda onun fanatik olduğu bir futbol takımı var mezarına takımın formasını koyacağım ama orjinaline param yetmediği için şimdilik çakma bir tane aldım benim de bi arkadaşım var. Bir kaç gün sonra takımın tesisine gidecek imza almak için bana ver onu imzalayalım dedi ama bende çekiniyorum çakma olduğun için bi de oyunculara ayıp olur gibi hissediyorum sizce ne yapmalıyım acaba kredi veya borç mu alsam birinden ne diyorsunuz

Güncellemeler
+1 yıl
...
Sevdiğim birini kaybettim, fanatik olduğu takımın formasını imzalattırıp mezarına koyacağız ama şimdilik çakmasına param yetti. Sizce kredi veya borç alıp orijinal mi imzalatmalıyım?
Cevapla