Ölmüş birinin borcunu ödemek zorunda mıyız?

Babam öldü 6 ay oldu. Türk Telekom aramış diyor ki ev telefonu borcu var 255 lira (hiç ev telefonumuz olmadı bizim ha, babama imza attırmışlardır bu y*vşaklar) yok neymiş icra takibi başlayacakmış? 8 yıl önce imza atmış.(attırılmış)
Ölmüş birinin borcunu ödemek zorunda mıyız?
Cevapla