Bi yılın orucunu tutmadım bu yılda yetişmez kefatetini vermeli miym bu yıl o borcu oructan sonra tutsam kendimi kötü hissediyrorum?

Bi yılın orucunu tutmadım bu yılda yetişmez kefatetini vermeli miym bu yıl o borcu oructan sonra tutsam kendimi kötü hissediyrorum?
Cevapla