Sırf soru olsun diye sordum, net şampiyon Fenerbahçe bence. Mükemmel bir sezon.

Sırf soru olsun diye sordum, net şampiyon Fenerbahçe bence. Mükemmel bir sezon.

Fenerbahçe çok güzel ilerliyor ama daha ciddi bir rakip ile karşılaşmadı. Adana, Trabzon, Beşiktaş ve Galatasaray derbilerindeki performansı çok önemli şampiyon olur mu sorusuna cevap vermek için henüz erken çünkü Galatasaray da çok iyi gidiyor.
Fenerbahçe bu yıl eze eze şampiyon olacak icardi abobakar bunu engelleyemez
Olacağız tabii ki💙💛Bizim dışımızda olabilecek takım mı var ki zaten☺️
Cevap
23Cevap
Bence olabilir ama zor

Tabi ki olacak!
Yorum yapmayacağım ne zaman desek bka sarıyor ama bu Fenerbahçeden ben razıyım
Çok güzel bir sezon geçiyor Fenerbahçe Derbiler şampiyonu belirler diye düşünüyorum
Umarım şampiyon olur..
İhtiyacımız var artık.
Fenerbahçe şampiyonlukta büyük favori, GS çok fazla transfer yaptı ilk 11 de zorlanıyor.
Son 1 ay belli olur her şey. Fener de 2 oyuncu sakatlık yaşasa bitti :) ama şu an görünen Fenerbahçe şampiyon olacak gibi
Ne alaka yahu 😄😄😄 bu öyle bişey değil, furbulcunun ve teknik heyetin dikkat etmesi gereken bir durum. Kondisyeneri, fizyoterapistiyle düzenli çalışması lazım furbolcuların. Ama ne yazık ki bazen ihmal ediyorlar
Tamam canım önerilerini İsmail kartala bildiricem 😄😄😄
Ahhh ne demek, sen sadece iste, ben yerine getiririm. Hatta hemen şimdi Ali Koç'u arıyorum bekle 😄😄
Tamam yazıyorum şimdi kaydet 😄
her sene aynı hikaye
Galatasaray maçına kadar devam edersiniz böyle
sonra yine Galatasaray şampiyon olur
Daha d. skli bi takima denk gelmedi, dur bi bakalim
öyle görünüyor artik olsun zaten ali koca üzülüyorum valla :D
Adam milyon dolarlar harcadi kac sezondur ne yaptiysa olmuyor, atatürkcü olmasa o aile beter olsun derimde seviyorum ali koçu nedense :D
canım kizim sen ne kücük görmedi? yazilarimi nerenle okuyorsun
G. zekalimisin kizim sen üzülüyorum derken haline aciyorum demedim, o kadar para emek harciyor takim bi sampiyon olamadi diyorum. Acımak ile ne alakasi var. Sabah sabah sinir etme beni simdi. hadi git konu kapandimistir.
:D :D :D nan tamam olsun bisi demedik sus artik
Trabzonspor maçını kaybettikten sonra başlar düşüşe Beşiktaş gibi 😂😂😂
O gün gelsin o zmn görüşürüz 🙃
Olur gelirim
yüz kere türk liginde şampiyon olsa ne fayda
uluslararası bi başarı yoksa boştur
TFF başındaki adam varken imkansız
o sene bu sene olsun artık :)
Allah boızmasın iyi gidiyoruz.
Fener ne yapar ne eder yine şampiyon olamaz :D
Gayet iyi ilerliyoruz, bu sene kesin olmalıyız..
O sene bu sene hocammm
Olacajj😃😃😃
Aynen çirjefler gelir şimdi
olacak gibi
Fener şampiyon olamaz.
İnşallah olurr
o sene bu sene :D
O sene bu sene
İkinci olur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?