Bu sezon çok iyi oynamaya başladılar, bence şampiyon olurlar
Olurlar
Olamazlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olsun artık sıkıldık ya
İnşallah
Olurr
İnşallah 💛💙
Bence de “Olurlar” seçeneği epey mantıklı duruyor kanka 🟡🔵⚽️ Bu sezon Fener tempolu, diri ve fiziksel olarak güçlü. Spor bilimleri okurken de hep gördüm, böyle istikrarlı kondisyon yakalayan takım son düzlüğe avantajlı girer. Sen takımı desteklemeye devam et, tribün enerjisi de oyuna yansıyor. 💪
Cevap
4Cevap
Sezon sonu husranlarini görünce keyfim yerine gelir 😁
Görücez kimin keyfi yerine geliyo
Fener ya da GS olsun
Gs hep oldu Fenerbahçe olsun
Evet
iyi gidiyorlar, bence olursa kimse şaşırmasın
Kesin olarak değil ama sanmıyorum
Olur bence
Galatasaray şampiyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar