2-3 Gün çalışmaktansa hergun 2 kez dambılla kolları patlatmak çok daha iyi dimi ?

45 dakka civarı bir idmanla özellikle iç kollar patlayacak gibi oluyo idman bitincede 1 saat öyle şekilde duruyo

2-3 Gün çalışmaktansa hergun 2 kez dambılla kolları patlatmak çok daha iyi dimi ?
Cevapla