Fenerbahçe -Başakşehir maçını nasıl buldunuz bence Fenerbahçe ilk yarım saatte maçı bitirdi ve lider durumda siz ne düşünüyorsunz?

Fenerbahçe bu sene 13 de 13 yaptı bütün maçları baz alırsak hem Avrupa'da hem ligde çok iyi gidiyor valla uzun zaman sonra takımı çok iyi gördüm objektik olarak maçda hakemin hatalı kartlarına ragmen bence bu sezon iki takım çekileşecek gibi duruyor kalite açısından ama bu sezon sonu şampiyonluk gibi duruyor her açıdan takım motive gidyor nazar değmesin siz ne düşünüyorsunuz?💛💙
Fenerbahçe -Başakşehir maçını nasıl buldunuz bence Fenerbahçe ilk yarım saatte maçı bitirdi ve lider durumda siz ne düşünüyorsunz?
Fenerbahçe -Başakşehir maçını nasıl buldunuz bence Fenerbahçe ilk yarım saatte maçı bitirdi ve lider durumda siz ne düşünüyorsunz?
Cevapla