Fenerbahçe bu sene 13 de 13 yaptı bütün maçları baz alırsak hem Avrupa'da hem ligde çok iyi gidiyor valla uzun zaman sonra takımı çok iyi gördüm objektik olarak maçda hakemin hatalı kartlarına ragmen bence bu sezon iki takım çekileşecek gibi duruyor kalite açısından ama bu sezon sonu şampiyonluk gibi duruyor her açıdan takım motive gidyor nazar değmesin siz ne düşünüyorsunuz?💛💙
Fenerbahçe -Başakşehir maçını nasıl buldunuz bence Fenerbahçe ilk yarım saatte maçı bitirdi ve lider durumda siz ne düşünüyorsunz?
@LeyaLeya ne yani GS üçüncü haftada Gaziantepi 3-0 yendi FB ilk haftada 2-1 yendi diye böyle bir çıkarım yapabilirmisin veya samsun maçı da her iki takımın ortak maçı biri 4-2 kazandı biri 2-0 🤣
@Işıkyaka ilk hafta farklı ilk hafta takımlar daha alışma sürecindedir siz bu sene bizle baş edemezsiniz birde çok mantıklı bir şey söylemiş gibi gülüyorsun ya Allah akıl fikir versin
Kusura bakmayın ama gs de aynı başakşehirle oynadı da kalite olarak Fenerbahçe gibi takım görüntüsünde mi hayır ama şunu söyleyin kalite olarak Fenerbahçe bu ligin üstünde ancak bu ligi 2 takım götürür sonuna kadar bence son gülen Fenerbahçe olacak gibi geliyor bana
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Fenerbahçe -Başakşehir maçını nasıl buldunuz bence Fenerbahçe ilk yarım saatte maçı bitirdi ve lider durumda siz ne düşünüyorsunz?
En İyi Cevaplar