Futbolda yüzümüzü hiç bir şekilde güldüremeyen bizi dünyaya güldüren a milli takım oyuncularıyla kıyaslamak bile istemiyorum kendilerini
şu kızlar onlardan bin kat daha baba yiğit bizim yüzümüzün güldüğü takım sporu voleybol oldu hepsi de birbirinden yetenekli ve hırslı mesela cinsel kimliği yüzünden kimsenin beğenmediği ebrar sırbistan maçında yaptığı iki etkili savunma olmasaydı aradaki fark 1 e düşüyordu son iki sayımızı ebrarın kurtarışı sayesinde aldık ve emin olun o topu kurtarabilecek dünya da diyorum bakın abarta abarta söylüyorum abartmakta haklıyım çünkü o sayıyı kurtarabilecek dünyada kimse yok ayrıca bizimkiler servis kullandığı zaman topu genelde hemen karşıda görüyorum rakip bile zor görüyor topa 110 km hızla vurmak ne demek ya ayağıyla vuramayanlar var zehra güneş takımın pikaçusu gibi sevimli tatlı görüntüsünün altında ender sayılacak bir gücü var bir kere servis kullandı top önce rakip takımın omzuna ordan yüzüne çarptı rakip takım oyuncusu tepki bile veremedi sayı oldu rakip takım oyuncusu bile uzaktan 👍 yaptı vargas desen servis kullandığı zaman topu kimse görmüyor kaptanımız eda erdem oyunu hep canlı tutuyor teknik direktörü ayriyeten kutluyorum çok cana yakın birisi motive etmekte kızları zorlanmıyor gibi görünüyor çok soğukkanlı birisi ayrıyeten keşke tüm spor branşlarında silkinip kendimize bir gelsek o zaman tüm dünya da konuşuluruz kızlarımız burada olsaydı bir sarılıp imza almak isterdim hepsini gözlerinden öpüyorum
Selam, Voleybol da bu kadar ileri iken yıllardır futbolla yatıp kalkan ülke olarak bir arpa boyu ilerleyemeyip tam tersine geriye gittiğimiz halde hâlâ Salatasaray in Kopenhag dan muhteşem dönüşü BJK in 8 yiyecekken berabere bitirdiği maçı sevinip sıfır bahçe nin neydüğü belirsiz takımı yenmesine sanki kupa kazanmış gibi sevinip şu Hatunlarimizin aldığı kupalar maçlara o kadar önem vermiyoruz .. Paralel evren budur bence
Yeterince dedtek yok baska ulkede olsaydi pffff ucmuslardi tr de de mk basgakiler escinsel top takimdaki lez olanlari atmaya calisiyorlar nasil is bu. Yaptiklara ise degil tercihlerine bakiyorlar kendileri matah birseymis gibi yazik
Hükümet görmeli , yıllardır başarısı olmayan A Milli Futbol takımını sürekli prim ve özel uçaklarda taşıyıp , gururumuz Kızları tarifeli uçakla taşıyorlar yazık
Siz bu ülkenin insanları fazlasınız, yeminle her kazandıkların ben mahçup oluyorum. Ya Zehra Güneş nedir? Kız benim için bu ülkede yaşayan en üst düzey kadındır.
@blueweis bir şeylerin abartılmasını saçma buluyorum. Başarıdır tamam. Napalım yani? ilk kez kazanıyoruz, sovyetlerle rusyanın 20 şampiyonluğu var onlar napsınlar o zaman?