Batista Mendy çok iyi oyuncu Bizim Onana Nerde istifa Gerçekten Yönetim OX nerde geçen haftanın yılızı Amartey, Baıly nerde? Necip izlemek için kombıne almadık
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
necip beşiktaşın en iyisi bailly amartey geöçen haftanın yıldızı derken anlamadım? birde bu necipin nesi kötü bi açıklarmısınız hep necip izlemek içinmi lafını duyuyorum ama sebep yok yani onun yerine gavur topçu izlemek istediginizi biliyorum birtek ayrıca ox dedigiginiz adamda futbolu bitik yani demir egeden daha az şans almalı
Anlaşılamamak zor 2 adet yıllık 2.5 milyon verip stoper transferi yapıp taraftara necip izletiyorsanız bu işte yanlış vardır. Ox gecen hafta iyiydi bu hafta kesik 2.5 o alıyor yani bu rakamları verdigin oyuncular oynamıyorsa? Anladın kardeşim dogru oku ne demiş bu adam diye
evet yanlış 2.5 verip stoper almak?10 yıldır necip oynuyorsa necip iyi demektiriyi dediginiz ox 1 defa arkaya pas yaptı hepsi bu kadar? ben diyorumki rashicada dahil transferler gereksiz transfer olayı tamamen artık futbolda moda şımarıklılık tüketim şımarıklıgı
Transfer gereksiz peki taraftar çıkar oynar🤦♂️ planlama yanlış hocam prof oynamış bir adam olarak bilmedigin konu boş ver 31 yaşındaki ön libero bozması stoper’e kalıyorsa Beşiktaş konuşturma beni
bak kanıtı sana serdar saatçı rıdvan ersin emirhan bunlar satılmayıp oynatılsaydı ne fark edecektiki hersene aynı terane necip bu takımda 15 yıldır oynuyor 5 teknik adam gelmiş geçmiş kimse necipten vazgeçemiyorsa burada hocalarmı haklı biz taraftarmı? ayrıca prof bizde oynadık?
bu takımda bu gibi degerler gönderildi tukaka edilerek alınanlar teixeria boateng gibi bitmiş adamlardı bizden sonra nereye gittikjklerine bakarsak ne seviyede olduklarını anlarız bence şu an türkiyede birtakım herhangi birtakım örnegin 15 yabancı alıyorsa 10 11 tanesi saçma gereksiz israf
yabancı futbolcu almak toptan israf
Emirhan menajer’e Beşiktaş’ı satsın, Serdar oldum deyip sözleşme uzatmasın, rıdvan bırakın gidiyorum desin sende bunları konuş Necip Beşiktaş’ta Futbol oynayamazzzzzzz 10 isim sayarım daha sana yönetim futbılu bilmiyor bunu savunan sen top gördügünde gülle sanarsın hadi kardeşim
ben olsam 11 tane neciple oynarım bir tane yabancı futbolcu sokmam beşiktaşa 150 tane yabancı futbolcu alınmış şuana kadar toplasan 10 tanesi tutmuş evet ya katkı vermiş diyebiliriz ayrıca necipi izlemek için kombine almak istemeyende almaz almayın gitmeyin o zaman? ben başkan olsan aynen böyle konuşurum
bir takımda birsürü yabancı futbolcu görünce midem bulanıyor balotellinin ne işi var amg ülkede? balotelli skitelli toptayıp duruyorlar
Futbolun ırkı olmaz iyi oyuncu , kötü oyıncu olur
80 milyondan topçu bulamayan 11 çıkaramayan ülke futbol oynamasın şimdi bana ingiltere falan filan deme bambaşka hikaye onlar necip tayfur bingöl ahmet mehmet çık oyna bugün en fazla 3-0 yenilirdin
futbolun ırkı olmuyorsa neden 3 yerli var? veya 8yabancı falan filan? veya diyelim serbest bunlara bedava oturma hakkımı veriliyor? nasıl yani ırkı yok baillye verdigin parayla mehmete verdigin paranın geri dönüşü aynımı
Tayfur, necip, onur, umut bunlar futbolcu degil algılamak zormu? Senin futbolcu yetiştirecek bir planlaman , tesisin , hoca yatırımın yok yöneticiler prim yapar sende izlersin
Gedson fernandes 6 milyon bonservisle aldın kaç para eder dogru yatırımın örnegi ahmak federasyon’un saçma kuralı iyi oyuncu oynar bunun ırk ayrımı yoktur...
senin futbolcu yetiştircek planlaman yok diyorsun ya transferi savunan sensin ben diyorumki plan yapılsın tesis ysapılsın zamanındamı yok? en önemli paran yok o halde yetiştirene kadar tayfur neciple oynayacaksın ne demek futbolcu degil kim futbolcu teixeramı? boatengmi? tyler boydmu? bunları neden yazmıyorsun
zaten altyapıdan oynatmadıgın için senin gibi düşündükleri için planlamalrı tesisleri yok?
Okudugunu anlamamak büyük eksiklik bu adam ne diyo diye oku öyle cevao ver
sen hayatında kaç kitap okudun söylediginde mantık hatası var?
Ömrün yetmez çocuk
zaten altyapıdan oynatmadıgın için senin gibi düşündükleri için planlamalrı tesisleri yok? futbolu yönetenler senin gibi düşünüyor
Algılama sorunun var senin en yakında gözük 5.000 lira verdigin alt yapı antrenör’ünden bana topçu yetiştir diyemezsin anladın. Sanayiciler gelir , kendi lansamanını yapar. Yeteniksizler gelir araya aracı sokar 10 yıl oynar. Bilmedigin konular geç
bailly ve amartey nerde diye soru açan 35 yaşında bir adamın aklını sgiyim birde kitap okudugunu iddia ediyor bu ülkede bailly amarteyi ne işi var laan? akılsız adamlar sizin gibiler futbolu yönetiyor çünkü üretmek zor hazır yabancı kötü topçuları alıyorsunuz ayırca iyide olsa bu ülkenin onlara verecek parası yok olmamalı evet neciple tayfurla oynacaksın
bende bu sölediklerini söylüyorum= Algılama sorunun var senin en yakında gözük 5.000 lira verdigin alt yapı antrenör’ünden bana topçu yetiştir diyemezsin anladın. Sanayiciler gelir , kendi lansamanını yapar. Yeteniksizler gelir araya aracı sokar 10 yıl oynar. Bilmedigin konular geç
sen bunların düzelmesi gerektigini söyleyip 2.5 milyon euroya topçu alalım diyorsun?
bende diyorumki altyapı tesis ne varsa yap yetiştir onlar yetişene kadar neciple tayfurla oyna
Ulan dangalak denyo baıly dedigin stoper A klasman takım stoper’i sakatlık sorunu ve afrika kupası olmasa sana düşermi? Amartey kaç yıldır epl’de milli takımda oynuyor? Denyosun
Git doktora gözük beyni olmayanla konuşmuyorum hala ne yazıyo
tamam oglum siz oynayın toplayın toplayın getirin sen 35 yaşına kadar bu kafayla geldiysen helal olsun daha dogrusu memleketin çogu sen gibi düşünüyor ulan clıub bruggelülerin yazdıklarını bir oku? valla sen benim oglum olsan sabah akşam dvöerim seni
ülkenin harcıcak parası yok diyorum bailly diyosun yetiştirmen lazım altyapı lazım diyorum halen 35 yaşına gelmişsin transfer transfer diyorsun
Sen özelden atsana numaranı ya embesili
yok transfer falan neciple tayfurla oy na ya cak sın
Ahmaklıktan ölecek kardeşim ulan transferin yapılış şekli vardır alırsın oynatırsın satarsın en iyi borç kapama al oynat geliştir sattır, ya da yetiştir sattır...
sen 35 yaşına gelmişsin özelden numaranı ver diyorsun? senimn işin gücün yokmu yat zıbar ben beşiktaşta başkan olcam hepinizi dövdürüm yok laan yabancı mabancı tayfurla neciple ahmetle mehmetle oynayacagız derim
Ahlak bilmeyene ahlak ögretirim ben
sen aptalmısın bailly kaç yaşında onu ben diyorum yetiştir sat diye?
bak siz dürüst olun biz yabancı hayranıyız deyin? necip yabancı olsa bayılırdık deyin hiç altyapı yetiştirmek al sat kelimelerini söylemeyyin bence
beyinsiz anadolu slagı amg
Marcelo 1.5 milyon’a aldın29 yaşında 1 yıl oynadı kaça sattın? Baıly bir sezon 30 maç oynasın azami 20 etmezse adımı unuturum 32 yaşında bedelsiz aldıgın saıss 2.5’a sattın sorunlu oyuncuyu akıllı ol ekonomi finans oyuncu yetenegi bilip dogru iş yapıyorsan bu ekonomik gelir olarak döner
Sözleşmesinin bitmesine 6 ay kala 30 yaşında satamıycagın tayfur’a 1 milyon bonservis ver haklısın
saiss maaşını napıcan )) sadece bonservise bakıp kar yaptım diyorsun? neden sadece marceloyu söylüyorsun 250 tane yabacı gemiş 3 tanesimnden kar yapmışsın bunu konuşursun?
29 yaşında adamı alıp parayla satmandakii başarı nedir onuda anlamadım tamamen tesadüf bu burada bir plan olabilirmi adam 29 yaşında
Oyuncunun sana kazandırgı şampiyonluktan avrupadaki başarıdan aldıgın kar’dan konuşmuyorsun menajerlere baglı kulup yönetilmese Beşiktaş’ın borcu yoktu
senin beyninde bence sıkıntı var ben zaten tayfuru parayla alalım demiyorumki?
Sosa sattın 31 yaşında 7.5’a
Talisca’yı bahia’da 2 milyon’a almadın mesela? Sonra gittin 2 yıl 2 milyon’a kiraladın.
saiisi bonservis vermedim 2.5 e sattım diye kara geçtigini zannediyorsun hiçmi ekonomi iksitsat dersi görmediginiz adamın maaşı nerde)? imza parası nerde? menajerkik parası nerde? sen onu 2.5 e sattın ya ona aldıgın evin parasınıbile kurtarassın güzel evladım benim türkiyede euro degil para birimi bunlara euro ile ödeme yapıyorsunuz
Fabri 29 yaşında bedelsiz alıp 6 milyon’a sattın 1 yılda nerde al sartaki para al oarlat sat
Talisca’yı bahia’da 2 milyon’a almadın mesela? Sonra gittin 2 yıl 2 milyon’a kiraladın. ? bende bunu diyorum zaten?
ayrıca taliscayı bahiadan yine almazdım bizim ankaradan amasyadan bulur oynatırdım 80 milyonun içinde vardır
Ulan mal dedigim şu iyi bir oyuncu alırsan zarar etmezsin diyorum sorunlu saıss bile bonservis alınarak gitti 32 yaşında ahmak anla
Fabri 29 yaşında bedelsiz alıp 6 milyon’a sattın 1 yılda nerde al sartaki para al oarlat sat? bunlar sadecee fikret orman dönemi koca klüp ya bu? neden kar yaotıgın 10 oyuncuyu söylüyorsun zararlar kaç tane saysana?
kar yaptıgın kaç tane zarar yaotıgın kaç tane bir saysana? ayrıca avrupa başarılarının parası bir oyuncunun yıllık maaşını ödemez geçin şunu
halen saiis diyor ahmak saissten zarar yaptın zarar anladınmı?
Dogru sivasta vardı aldık 1.5 milyon’a şu an karagümrükte maaşını biz ödüyoruz orkan vardı orkan 1.2 bonservis 5 maç oynadı gitti 20 tane sayarım bizim türk çocuklarında ahlakş yetiştirme olmadıgı için parayı gören gece hayatı güle güle ama avrupalı oyuncuda belli disiplin var biz insan yetiştiremiyoruz bırak topcuyu dogru alıgala
bence siz yabancılara gtunuzu sgtirin? sizin altyapı dediginiz yetiştirme deginiz hep gtunu yiyim ayagı siz komplekslisiniz yabancı hayranısınız
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!