Bu sıcakta spor yapmak bence daha etkili ve yenileyici 😃


Evet spor yapabiliyorum çok zor olsa da aşırı terliyorum ama yapacak bir şey yok ara veremem haftada 4-5 gün fitness yapıyorum eskiden salona giderdim ama şu sıralar ev de de olsa yapabiliyorum
valla neredeyse hiç yapamıyorum salona gitmiyorum evdeyim hiç içimden gelmiyor.
Yenileyici aslkşd
fark ettik asjldfghh
dankeeğ
Valla yapiyom daha guzel oluyor şarıl şarıl terliyorum hatta gece ne oldu dur sana anlatacam djdhshdhs
Cevap
18Cevap
Kendimi çok yorgun hissetmediğim sürece problem yok.
Yaz kış yapıyorum ara vermem spora. Pandemi döneminde salonlar kapandığı sıra da evden devam ettim çalışmaya. Spor yapmayınca mutsuz oluyorum
Evet, yapıyorum. Bazen matın üstünde kollarım kayıyor.
Hiç spor yapma gereği duymadım o yüzden sıcak havalarda yapmak nasıl bir his bilmiyorum 😬
Evet Çok Rahat Yapıyorum 💯💪
Hayır tabii ki ben durduğum yerde terliyorum dndmbsnsbskz
Uzun zamandır öğlenleri yürüyüş yapmaya çıkamıyorum ama fizik tedaviye gidiyorum.
İçinden bile geçiyorum. :D
ilkbahar yaz sonbahar kış her sabah 7 km ile 10 km yürüyüş aksatmadan
Yapıyorum ama yaptıktan sonra bende bitiyorum😂
Yarım saat önce yaptım
Enerjim dusuyo
Sadece birazcık yürüyorum
Yapamıyorum :D
Ben evden zor çıkıyorum
aşkam yürüyüşe çıkıyorum
Yapıyoruz mecburen hava sıcak bir bahane değil 😂
salon klimalı olunca iyi oluyo
Zor olsa da yapıyorum bırakmam asla
Ara verdim tekrardan başlayacağım yakında
evet
Bence de
Üşeniyorum bazen
Hayır.
Evet
Yok ya 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?