
Her ne kadar yaz insanı olsamda, bu sıcaklar ciddi anlamda bunaltıcı olmaya başladı🤦♀️

Her ne kadar yaz insanı olsamda, bu sıcaklar ciddi anlamda bunaltıcı olmaya başladı🤦♀️
Magnezyum desteği ile beraber sıcak havalarda spor yapıp ter atmak vücudun su tutnasını engeller bu sayede ödem atarız ben scak havalarda zorlanmıyorum
Klimalı salon tercih ederim. Hafif serinlik şart. Yoksa vücutta hararetten ateşimiz çıkar.
Bu havada bisiklet sürmek, koşmak, oyun oynamak ve spor yapmak çok zor. Öğlenleri çıkmıyorum güneşten korunmak için.
Evet güneş enerjisiyle çalışan bir insan olarak güneşten uzak durmak bi tık yoruyo😂
Cevap
39Cevap
Saha bugün gittim sıcaktan nefesim daraldı o derece.
Müthiş yapılıyor sadece zevk almaya bakacaksın. Yüzerken bile nefis oluyor. Sıcak sıcak suyun içinde debeleniyorsun.
Bil bakalım ne eksik 😂
Spor salonunda mı yüzülüyodu😅
komşular yetişin evi süpüreyim dedim fenalık geçiriyorum şu an 🥺
Ahaha 🤣
komik mi 😒

Geldim geldim 😂
iyi aferin 😒 söndür hadi ne durup durun 😂

🤣🤣🤣
ay şöyle bir şeye ihtiyacım var gerçekten 🥺
Yapıyorum teririmin çıkmadığı yer kalmiyo... ter gözeneği değil , su pınarı mübarek..
Böyle profil yapıyorsunuz kız zannediyorum sjj
Resimdeki kız😂
Sabah yürüyüşünü erken saatlerde yaptığım için pek sıkıntı olmuyor ama öğlene doğru spor yapacaksam evde klimayı açarım.
Salonlarda klima var. Zaman zaman uzun kollu bile giyiyorum daha iyi ter atabilmek o stresi hissedebilmek için.
Çok yapamıyorum sabah 6-7 gibi koşuya çıkıyorum o kadar. 8 den sonra bile hararet basmaya başlıyor sıcağa dayanacak gücüm kalmıyor.
her mevsimin bir avantajı var yazın da çok sık duş yaparsanız sıcağı sauna niyetine kullanabilirsiniz 😆
Valla yapmak zorundayım diyip yapıyorum dkfkdksk. İşte şimdi de spora gitmem lazım ama uykum da var. Biri beni gaza getirsin skfksk
Sen aklına koyduğun her şeyi başarırsın. Çünkğ senin inanılmaz bir gücün kasın ve sevginde varrrr
Ay çok sevindimm. Hem rica ederim bazen bende arıyorum böyle motivasyon😍
Tkp attiiim sende atarmisin lutfen
Vaktim olsa yapıcam da vaktim yok 😂
Vaktim olsaydı da soğuk bir alanda yapabilirdim onun dışında zor 😂
Gittiğim salon serin, haliyle zorlanmıyorum.
Sıcakta zararlı fakat akşam serinliğinde spor yaparöm
Ikindi vakti yap sicak iniyo o saatlerde aksam vakti sayilir
gerçekten nefeskesici olabiliyor
Her zaman sabah saatinde 6ile 7 arası serin oluyor yürüyüş yapilir
Sıcaktq hiç spor yapılır mı? Vücut zaten ısınıyor, vücudun soğuması gerekiyor
Sıcak havalarda her şeyden 2 kat daha hızlı sıkılıyorum 2 kat daha çok zorlanıyorum
sıcak havada spor yapmak vücuda eziyet gibi ya
akşam serinliğinde çıkıyorum ben spora
Evet ya spor sonrası sauna buhar derken perişan ediyor yaz aylarında
Evet ama akşama doğru yaptiğim icin bazende akşam. Etkilemiyor pek.
Sıcakta olsa bazen motor arıza yapıyor bu sefer asiliyorum. kureklere mecburiyetten :) yaptığım tek spor :)
evet yapıyorum. hatta iki gündür günün en sıcak saatlerinde gittim salona. normalde akşamları gidiyordum.
Salon senin oluyor bazen spor yapmasam da kahve içmeye giderim
Genelde yaz aylarını yağ birikimi, kış aylarını da yakımı için değerlendiririm.
Yillardir sirkete hava guzelse sabahlari bisiklet ile gidip gelirim. Dönüste ayni.
Akşamları yürüyorum biraz. Bu sıcakta maks bu kadar.
Gece tercih ediyorum, hem salon çok daha sakin oluyor.
Yaz insanı değilim çok ama spor vazgeçilmezim. Spor yapmazsam eksik gibi hissediyorum o yüzden evet yapıyorum.
Gittiğim spor salonunda klima var dışarıdan daha serin ve gayet iyi spor yapılıyor
Denizde yüzüyorum 1 aydır her gün kumsala inip sıcaktan ama
Cokk bunaltici sicak var spor degil hic bisi yapasin gelmiyor
İllk önce soğuk duş alıyorum boydan sporu yapıp yine tam duş alıyorum 😁😁
Genelde akşam 10-11i bekliyorum bi tık daha katlanabilir olabiliyor
hayır maalesef
Ben fitim ne sporu sjsj
Günde zaten 1 kere duş alınıyor bu sıcakta varsın yürüyüş badminton ve tennis sonrasıda günde 3 kere duş alınsın ne olucak :)
Sabah bi idman atmışım uff diyorum
sabah koşusu için günün erken saatleri uygun
Evet yapıyorum
Klimalı salonlarda zor olmaz
Ortam serin oluyo yapiyoruz
Yapıyorum evet birazdan gidicem
Aksam serinliğinde iyi oluyor
Yapıyorum sorun olmuyor
Evet yüzme sporu en iyisidir
Sıcak olmasa da yapmıyorum
Ölürüm yaparsam 😂
Ölme bee🤣
Cenazeydi, gömmeydi zor olur şimdi😅
Hayatta yapamam..😣
İşte geceleri yemek yiyince yapmak gerekiyo 🤦♀️
Uyarmıştım..😅
Acıkmıştım🤦♀️
Amannn ye gitsin, gözünde kalacağına midende kalsın..😃
Midemde kalsa sadece, diğer uzuvlara sirayet etmese🤣
Hemen yönetimi ele alıyorum merak etme..😂

🤦♀️😅
Tabisi. Sporun yazı kışı olmaz
O kadar da değil spor salonjnda klimalar var yani olayı dramatize etmeye gerek yok 🙂
Herkes spor salonuna gitmeyebilir sanki😀
Tek sporum güneşe direnmek
Ben soğukta da yapmıyorum ki 🌚
Evet yapabiliyorum 😄
Her zaman 😉😃
Yepp
Yaparım
Sicak geldide cok fena geldi
Yapabiliyorum evet
Tabiki vücudum benim için önemli
Yeni geldim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?