Güncellemeler
+1 yıl
Ben kaleciyim orta yollu iyi denebilcek kadar
Voleybol oynamıştım pasör çaprazıydım ama şimdi olsa libero olarak oynamak istiyorum
bek ya da kanat
sol çekip vurmak için
Cevap
5Cevap
Hicbiri fotbol oynamam
Voleybolda mevkileri tam bilmiyorm
Uzaktan izlerm
forvet
Şutlar iyi mi barış
Aynen iyidir
Basketbolda PG, gerisinde mevkim olacak kadar iyi değilim.
Basket sevmem, futbolda ofans oynuyordum ama stoper oynamak daha zevkli.
Şutör:) 3lüklerim sağlam girer.
Forvet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar