Ben Roberto Carlos'a kullandırırdım, şut gücü çok yüksek ve hızlı.
Siz kime kullandırırdınız?
Lionel Messi
Roberto Carlos
David Beckham
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben Roberto Carlos'a kullandırırdım, şut gücü çok yüksek ve hızlı.
Siz kime kullandırırdınız?
Serbest vuruşu kullanacak bu oyuncuları bilerek mi seçtin bilmiyorum ama takımım serbest vuruş kazansa tam benim yazacağım cevabım oyuncular olmuşlar 😂 Yalnız bir 4. şık daha olmalıymış "dönüşümlü" diye 😀
Şöyle ki; eğer sağdan bir serbest vuruş ise Lionel Messi, soldan bir serbest vuruş ise David Beckham, uzaktan bir serbest vuruş ise Roberto Carlos kullanırdı 😎
Yani jdjdkdk
Real Madrid'te iken bir ara ceza sahası mesafe fark etmeksizin millet gol diye bakardı :))
Beckham başka bir hava, onun vuruş stilini bir ara herkes denemeye çalışırdı. Efsane idi.
Ama serbest vuruş noktasındaki idölüm Juninho :) Sonrası Ronaldinho.
Beckham demeyen futbol izlemesin
Carlos da aşırı iyiydi
Carlos iyiydi ama Beckham knk ya
Benim gözümde ikisi de eşdeğer ama Carlos'un şut gücü çok daha yüksek ve hızlı
Peki knk
Yanlış mı knk?
Haklısın knk
Cevap
5Cevap
Lionel Messi
Roberto Carlos 😄
beckham ı attırır sonra oyundan alırdım
gheorge hagi
Carlos fena vuruyor
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?