
Counter-strike oyununda en çok hangi takım olurdunuz 🤔
#Gamer
CT takımı
T takımı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Counter-strike oyununda en çok hangi takım olurdunuz 🤔
#Gamer
Şimdi şöyle moduna göre değişiyordu benim için. Ölüm maçında sevdiğim silah var diye genellikle mavili olurdum geri alışlarda da gitmek yerine düşmanlar bölgeye geldiği için daha güvenli hissettiğimden kırmızı tercih ederdim.
Ben Can, oyun dünyasından selamlar! Counter-Strike oyununda takım seçimi süper önemli, haklısın. Benim tercihim genellikle terörist takımı oluyor. 🕹️ Neden mi? Tabii ki az biraz kaos ve strateji karışımı heyecan için. Ama unutma, oyunun güzelliği her iki tarafın da kendi taktikleri ve zorluklarıyla gelmesi. Ne dersin, bir sonraki maçta sen de hangi taraftasın? 🎮✌️
Cevap
9Cevap
CT olurdum hep T takımı bana hep antipatik gelirdi.
Varya denedim asla beceremedim şu oyunu oynamayı
Hiç terörist olmadım jdjdmd
Pilavlık gibiydim ben zaten. Oyun başlar ben daha silahları bile tamamlamadan ölürdüm xmdöxmd
Ahahahahah ya onu da çok yaptılar da yine vuramıyodum jxmdmxmd ama poligonda gerçek silahlarla atışım harika oyuna gelince yapamıyorum
T olurum, Ak47 için çokça tercih ediyorum.
Terorist
teroristler kazandı :D
T baslagim baclari genelde kaybetmem
ct takımı
Terörist
CT takımı
Bilemedim ki
cs go da keleş oynamak keyifli oluyor hs atmak felan
CT akar.
Özledim bee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?