Türk sporcularımızın özellikle böyle genç yeteneklerimizi gördükçe ben gururlanıyorum. Antreman videosunda Türk sporcu, Türk sanatçının şarkıları çok güzelll.
📍Real Madrid, antrenman videosunu Tarkan şarkısıyla paylaştı. pic.twitter.com/PD9enw9rEy
— Mynet Spor (@mynetspor) July 11, 2023
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Evet öyle.
Bizim millet yeni messi geliyeah, ronaldo geliyeah, iniesta bu çocuk, modric adeta reankarne oldu geliyeahhh diye diye çocuğu şımarttığı için isabetli bir şarkı seçimi olmuş :(
Not: Çubuklu spor :(
Çocuğa motivasyon veriliyor olabilir, ve gayet iyi oynuyor bence (tabii geliştirmeli) orada da kendini gösterirse bence gerçekten başarıya ulaşabilir.
@jsena Abla çocuk zaten iyi oynuyor bu konuda ben de hemfikirim :( Ama henüz 18 yaşına yeni girmiş, liseye giden bir çocuktu bu :( Biz okul maçlarında bile 3-5 kişi aslansın, kaplansın şöyle iyi oynuyon, böyle iyi vuruyon denilince havaya girerdik, olur olmadık yerden vururduk vs. Ee bu çocuğa bütün ülke böyle söylüyor :( Haliyle çocukta da ben oldum, en iyi oyuncu benim vs gibi düşünceler oluşması normal :( Problem olan 18 yaşındaki çocuğun bu tür sözlerle fazla havaya girmesi olgun karşılayamaması :( Bu da daha önceki yeteneklerde gördüğümüz üzere oyuncuların üzerinde olumsuz etki bırakıyor :( Maalesef millet olarak ortamız yok :( Ya aşırı övüyoruz ya da aşırı gömüyoruz :( Umarım realde başarılı olur ben başarılı olacağına inanmasam da :(
O konuda hak verebilirim. Henüz olgunluğa erişememiş evet. Umarım başarıyla ulaşabilir, bu sözlerin altını doldurur ne diyeyim.. İyi bir eğitimle başarıya ulaşacağını düşünüyorum :)
Yolu açık olsun. Gurur duyacağım birsey değil ama. Kendimizi bu tarz şeylerle kanıtlamaya çalışmak çok boş geliyor. Kanıtlanma onay görme hevesi da bi o kadar boş geliyor
Düşüncelerime google translate olmuşsun.
valla artık gına geldi.. bırakın abicim bırkaında bi oynasın dedesi video paylaşır ovideo paylaşır medya her gün abicim bu şekilde olmaz inşallah 1 maç oynayıp çocuğu b takımına yollamazlar
Bir Galatasaraylı olarak bu çocuğu zaten çok beğeniyordum takımım da görmek istediğim tek fenerliydi
Yolu açık olsun
Tarkanın şarkısı ile paylaştığı falan yok Tarkanı kim skliyor kaynağa bak Mynet yalan haber merkezi :D
https://vm.tiktok.com/ZM2QHAk9G/
Tiktok hesabinda paylaştılar?
Ronaldo geliyo desene sjdjdjsj is yok abarttimiz
Ne boş insanlar ne özgüvensiz bi toplum olduğumuzu bi kez daha gösterdik
Fiziğini geliştirmesi lazım La liga Süper Lige benzemez.
Bence güzel bir şey böyle özellikle spor konusunda olan güzel gelişmeleri seviyorum
Üzerinde çok fazla beklenti var umarım yeteneğini ve mental sağlığını olumsuz anlamda etkilemez.
Bana Arda Güler demeyin! (Bir Fenerbahçe taraftarı.)
Real madrid gibi birtakım bunu yapıyor demek ki ardadan çok umutlullar, türkiyemizin gururu arda
Neden? 😃 Daha güzel şarkıcılar varken Tarkan neden?😃
Tarkan megastar
Tamam.
Tarkan, a kurban ol 🤣
Tamam.
Koyu bir Beşiktaşlı olarak açık konuşmak gerekirse Beşiktaş -fenerbahce maçındaki haksız penaltıdan sonra tamamen nefretle dolmustum ama bu yaşta Real'e transfer olması tebrik edilip, gurur duyulması gereken bir durum. Başarıların daim olsun çocuk 🤍
inşallah bunlar abartı değildir. böyle yaparak çocuk şımarmasın. eğer fos cıkarsa her şey abartı olaacak
real madrid armasında haç var, müslüman birisi o formayı giymez
Aşırı gururlanıyorum şu çocuğu görüncee <3
Bu çocukta iş yok fazla abartılıyor.
Gelmiş geçmiş en iyi Türk oyuncu
Başarılarının devamını dilerim
Neden şımarık şarkısı
Evet çok gurur verici 😊
Ben ajdar dan 10 alırım 10 caldirirdim
Çok büyük gurur
Zamanla gelişecek
Çok iyi çok iyi harika
Degil
Evet gurur verici
Umarım başarılı olur
Gurur duyuyoruz
Değil