Aziz Yıldırım başkanlık için "kimse aday değilse ben aday olurum" dedi! Tekrar gelsin ister misiniz?

Aziz Yıldırım başkanlık için kimse aday değilse ben aday olurum dedi! Tekrar gelsin ister misiniz?

Fenerbahçe Kulübü eski başkanı Aziz Yıldırım, "Şimdi buradan söylüyorum, 'Ali Bey ya bir kongre yap, ya da bu konuyu kapat.' Bir aday çıksın kongre yapalım jestlerinden de kendini kurtar. Böyle hem kendini hem de Fenerbahçe'yi küçültüyorsun. Böyle devam edersen bir aday çıkar. Hiç kimse aday olmazsa ben adayım. Bu da böyle biline. Camiayı zorlama. Herkes haddini bilsin. 1 yıl daha süren var. Bizim için aslolan Fenerbahçe'dir" dedi.

Aziz Yıldırım başkanlık için "kimse aday değilse ben aday olurum" dedi! Tekrar gelsin ister misiniz?
Cevapla