Bisiklet sürmeyi seviyor musunuz? Bisikletiniz var mı?

Ben önceden aşırı ama aşırı severdim. Kendi bisikletim de vardı ama 18 yaşından sonra araba alınca yüzüne hiç bakmadım. Geçenlerde kafama esti, yaptırayım da kullanayım dedim ama artık çürümüş resmen. Bisikletçiye göstermiştim, yaptırmak yerine yenisini al daha iyi demişti. :D

Yenisini almak yerine zaman buldukça İBB'nin saatlik bisiklet kiralama yerlerinden kiralıyorum. Florya sahil, Ataköy gibi..

Bisiklet sürmeyi seviyor musunuz? Bisikletiniz var mı?
Bisiklet sürmeyi seviyor musunuz? Bisikletiniz var mı?
Cevapla