Vincenzo Montella, Fenerbahçe’nin yeni teknik direktörü oldu. Seneye Super Ligin şampiyonu olur mu? :D

Vincenzo Montella, Fenerbahçe’nin yeni teknik direktörü oldu. Seneye Super Ligin şampiyonu olur mu? :D

Bir Galatasaraylı olarak bunun hata olduğunu düşünüyorum, çünkü sorun teknik ekipte değil yönetim zihniyetinde. Adamlar teknik ekip gelmeden transfer yapıyor sonra sistemde oyuncu oynamayınca niye oynamadı oluyor. Bakınız, Galatasaray'da yönetimden isim sayın desem birçok kişi, Erden Timur, Cenk Ergün, Dursun Özbek vs diyecek ama Fenerbahçe'de say desem Ali Koç dışında kimse sayamam ben mesela. Allah Fenerlilere yardım etsin, cidden Galatasaray maçında dalga geçmek için demiyorum ama, düşünsene yarı ayık ve yorgun bir takımdan 3 yediler...
Cevap
28Cevap
Bence olmaz katkısı fener bitti bu saatten sonra
Montella, hatalı tercih olur. Algıcılarla baş edebilmek için ya Sergen Yalçın ya Lucescu gelmeli. Çok yaşlı olmasaydı kesin tercihim Lucescu olurdu. Çok fena algı ve drama yapıyor mübarek oscarlık oyuncu.
Sergen yalçını fenerde düşünemiyorum
Ligi biliyor, avrupa tecrübesi var, 5 dil biliyor, dinamik, ortalama bir kadroyla 4. oldu ki takımın zaman zaman hakkı da yendi
başarılı olabilir neden olmasın
Şimdi değilse ne zaman
Yeter artık ya, bu Ali Koç ( namı diğer " Vizyon başkan " ) yabancı teknik direktör sevdasından ne zaman vazgeçecek?
Hayır daha kesin Fenerbahçe'nin teknik direktörü olmadı yanlış bilgi veriyorsun
Haber siteleri teknik direktör koltuğuna oturacak yazmış
Nereden biliyorsun be daha net bir şey yok iddia gelmesin
Bir GS li olarak tebrik eder 5 yıl daha lige ambargo koyarız 💛❤️
Hayırlısı olsun tanımıyorum, ilgi alanım değil pek 😄
Bu adam Fenerbahçe de tutmaz. Adam zaten ailesinin yanına mi ne gitmek istiyormuş
Öyle bir şey olmadı, yalan haber hepsi görüşmemişler bile. Sadece adaylardan biri.
Tamaam seneye fener şampiyon olamaza kredi çekip basacam mk
Fenerbahçedeki her oyuncuya bir hoca tutsan da iflah olmaz. Adamların kaderi mühürlenmiş sanırım
aziz yildirim gitsin derken adama mum olduk.
Bir Fenerbahçeli olarak düşüncem Ali Koç olduğu sürece lig şampiyonluğu guardiola kloop gelse bile çok zor
Kesin bilgi değil. Teknik direktörümüz hâlâ yok.
Haber siteleri yazmış resmî açıklama bekleniyormuş
Harbi mi la enteresan bir hamle
hürriyet gazetesinde gördüm
He ben de gerçek sandım söylentidir belki hayırlısı
Umarım bir yararı olur
resmi açıklama var mı
İş yapar bence İtalyan iyidir ya
İkincilik hayırlı olsun fenerli dostlara
Ben montellaya güveniyorum
Lütfen artık kazanabilir miyiz
:D :D :D olur olur olur olur :D :D :D
Sampiyon olamama sayisina katki yapar anca
Fenerbahçeyi kimse kurtaramaz
Hayirli olsun
Oluruz
Olmaz
yalan bilgi
Göreceğiz bakalım
Olur geriden
Hayırlısı olsun
Şubatta istifası var
o nera
Artık ağlamazlar
Çok hoş adam ya😂😂
Kesin mii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?