Şampiyonlar Ligi 2022/2023 sezonunda final karşılaşması İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadyumu'nda oynanacak. 10 Haziran Cumartesi tarihinde akşam saat 22:00'de. UEFA Tickets sayfasından biletlere bakabilirsiniz.
Real Madrid ile Manchester City, Inter ile de Milan bu muhteşem finalde yer almak için yarı finalde amansız bir mücadele verecek.
Kategori 4: 70 Euro
Kategori 3: 180 Euro
Kategori 2: 490 Euro
Kategori 1: 690 Euro
Filet fiyatları ise böyle.
Siz gidecek misiniz finale?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
Beşiktaş final oynamadığı sürece hayır 😄
Hayır maalesef zaten uzun zamandır da futbol takip etmiyorum çok sıkıldığım için en son işte 2018 yılında takip ediyordum sonra bıraktım
Hayır belki bir gün Galatasaray'ım finale çıkarsa giderim anca. Umarım bu sene de kupayı Real Madrid alır
nerden alınıyor bilet. Real Madrid finala çıkarsa giderim
heyecan yaptım çat diye paylaşmışım adminlerden rica ettim eklediler, UEFA tickets sayfasından
hm anladm tşkler
Sayfadan basvuru aldılar da cıkarmı bilet kuraylaöı veriyolar bilmiyorum direk satış yok. Eger kabul ederselet basvuruyu gidicem
Millet bayramda memleketine gitmek için bilet alamıyor kaldı ki şampiyonlar ligi finali için mi bilet alacaklar...
En düşük biletin 1.500 tl olduğu maç. Çoğu kişi gitmez. Anca yabancılara hamallık yaparız böyle.
FB GS bileti 3000 4000 den arayanlar vardı kale arkasına sen neyden bahsediyon ağa 😅😅
İstanbul'da yaşamıyorum ve sadece bir maç için de İstanbul'a gitmeyeceğim için gitmeyeceğim.
Madrid City finali oynanır. Madrid yine kupayı alır. Ben evimde oturur izlerim
Yok bea nerede, cityle inter olacak ama final bence
gideceğim tabiki de manchester city şampiyon yazdıracağız
Manchester olma ihtimali her sene yüksek birtakım. Ama nedense her sene tecrübesizlikten mi nedir bilmiyorum eleniyorlar 😂
Bu sene başka sene her şeyin farkındalar tecrübe guardiola da var
https://media. tenor. com/SKRcWlLOJWoAAAAM/wallet-broke. gif
Televizyon dan izlerim 😅
Gif ilk başta gelmemiş 😑
1. Kategoriden hem de 🌝 hiçbir finali kaçırmam hep yerinde izlerim 😂
uefa tarzı büyük kupalar avrupalılar için. burada oynanmasının bana bir avantajı yok gidemedikten sonra önemi yok bana
Neden o rezil statta oynatıyoruz ki. O kadar yeni stat yapıldı boşuna mı
Kapasitesi var UEFA standartı gereği tek stat bu bizde
bilet fiatlarını da yazsaydınız sorunuz boşa çıkacaktı!!! insanlar ekmek alamıyor ekmekkkkkkk
hangi parayla hacı
fakir olduğumuz için bütün gün burdayız
1400 lira bilete veremem kendimi enayi gibi hissederim
Real Madrid olursa gidilir 😊 real le m. city final Oynasin isterdim ama bu mümkün değil artık 😊
Bu ülkede hayat pahalılığından şehrinden çıkmıyon
benı ılgılendıren pek bırsey yok bedava verseler gıtmem
Çok zor gitmem
Gitmek isterdim ama çok zor
Başvurduk bakalım çıkarsa gidicem
Bedava olsa yine gitmem
Hayır gitmem zamanım yok çünkü
Gideceğim. Kategori 1 den bilet aldım 2 kişi.
Hayır gitmem televizyon üzerinden izlerim
1400 lira en ucuz bilet ne gidicem
Bir de 70 liraymış gibi paylaşmışsın çok güldüm ona
bu fiyatlara yabancilar gider anca
Fiyatlara bak teşekkürler iktidar
Ertelenenebilirmistee
Keşke gitsem 😕
Hayır
çok para
Zor ihtimal
Gitmek isterdim.
Gitmem
Hayır gitmeyeceğim
İşlerim nedeniyle gidemem
Para versinler gideyim ya da beleş bilet 😊👍
hayır
gitmem :D
Hayır gitmem.
Gidebilirim
Gitmicem
Hayır
Hayır gitmiyicem
Evet gideceğim
Gitmem
Hayır gitmeyeceği
Ucuz
Hayırr
Zorr
Beleştepe ne kadar?
Bize ne yani