Ağırlık çalışıyorsan eğer ağırlık egzersizi öncesi asla ve asla kahve içmemelisin. Ağırlık egzersizlerindeki amaç kaslara daha fazla oksijen ve su toplamaktır. Yani güzel bir pump yakalamaktır. Fakat kahve vücuttan su atılımı sağlar. Eee biz neden öyleyse kaslarımız daha iyi pump olsun diye, su toplasın diye kreatin kullanıyoruz ki? Bence kahve yalnızca kardiyo günlerinde içilmelidir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ağırlık çalışıyorsan eğer ağırlık egzersizi öncesi asla ve asla kahve içmemelisin.
Ağırlık egzersizlerindeki amaç kaslara daha fazla oksijen ve su toplamaktır. Yani güzel bir pump yakalamaktır.
Fakat kahve vücuttan su atılımı sağlar.
Eee biz neden öyleyse kaslarımız daha iyi pump olsun diye, su toplasın diye kreatin kullanıyoruz ki?
Bence kahve yalnızca kardiyo günlerinde içilmelidir.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!