
1.5 yıldır doğal olarak vücut geliştiriyorum bu halinı korumalımıyım yoksa daha fazla mı geliştirmeliyim?


1.5 yıldır doğal olarak vücut geliştiriyorum bu halinı korumalımıyım yoksa daha fazla mı geliştirmeliyim?

Biraz daha geliştirebilirsin bence (ben de fitness yapıyorum)
Hacim olarak mı
Evet
60tan 72ye çıkman çok büyük başarı. Protein tozu almasan bile günde 150 gram protein almaya çalışıyorsundur herhalde
40 gram proteinle başladım şu an 100 le 120 arası alıyorum
60 kiloyum ben 120 alıyorum. Proteini arttırmalısın dostum. Toz kullanmaktan çekinme peyniraltı suyundan yapılıyor zaten
Protein tozu zararlı kalp ritmi bozukluğu falan yapıyor diyorlar diye kullanmadım
Günde bir ölçekten bir şey olmaz. Her şeyin fazlası zarar zaten
Cevap
5Cevap
Gelisim iyi ama oran olarak eksik kalan kisim var, bunu sende biliyorsundur goguslerin tricepsler
Hacim olarak biraz daha geliştir kendini bence. Ben de fitness yapıyorum. Bu arada kilo kaç?
72 kilo
Ben 82 kiloyum benimde bacaklar kalın üst vücuda göre ne önerirsin bana? Yardımcı olursan sevinirim:)
Benim bacaklarım ince olduğu için pek bacak çalışmadım ama spor salonunda çalışanlardan duyduğum erimesi baya zor oluyormuş genelde squat ve lunge yapıp bisiklet kullanıyorlardı
Anladım sağol
Bacaklar ne durumda
Bence biraz kalça ve bacak da çalışabilirsin
Genelde üst beden çalıştım bacaklara fazla odaklanmadım
Belli zaten o
Yani böyle hoş değil.
Sen bilirsin yine de tabi ama eşit büyüme güzel oluyor böyle altı üstü farklı birinin gibi.
Benim arkadaşlarda diyo bacak çalış diye ama bacak kendiliğinden eriyip gidiyor ona ağırlık vermeye çalışıcam
Aynen biraz ona biraz da sırt popo
biraz kilo alsan cok iyi durur gibime geldi
Biraz daha hacim istiyor. Yağsız büyümeye odaklan
Gayet iyisin maşallah bozma sakın
Protein tozu falan kullanmadım zaten kilo alarak yapıyorum 60 la başladım şu an 72 kiloyum
İyisin devam
Böyle gayet iyisin ama kendi isteğine bağlı
Teşekkürler
Daha fazlası abartı olur
Göğüsleri biraz daha büyütürsen tadından yenmez.☘️
Mükemmel bence daha ne olcak
Yeter ya fazlası itici olur😅
Peki
Fazlası abartı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar