Sporu bırakmak istiyorum ama gitmeyince de kendimi kötü hissediyorum. Sizce neden?

Yani sıkıldım biraz ama gitmeyincede kendimi kotu hissediyorum sonrada aynaya bakinca oz guvenim gidiyor biraz ara verince
Sporu bırakmak istiyorum ama gitmeyince de kendimi kötü hissediyorum. Sizce neden?
Cevapla