Türk toplumunun bu kadar çok politize olması yanlış değil mi?

Avrupa ve ABD böyle değil; herkes işinde gücü de; hiç kimse yönetimle ilgikenmiyor. Yaw, daha geçen aylara dek avrupadaydım. Çoğu kişi başbakanın adını bile bilmiyor:) ve çok şalırdım. Seçimlerde Oy kullanma oranı çok düşük. Fransada birine “kimliğini” sorsan “Katolik bir Fransızım” der. Biz de ise yok Türkçüyüm, Atatürkçüyüm, Sağcıyım, Solcuyum, şucuyum bucuyum der… Biz ilkel bir toplum muyuz? Kimliğimizi beden uyduruk ideolojilere sıkıştırıyoruz?

Türk toplumunun bu kadar çok politize olması yanlış değil mi?
Cevapla