Ablamın varlığını hissetmemek için ne yapmalıyım?

biliyorum birçoğunuz yadırgayacaksınız bu durumu eleştirceksinz ama ablama çok sinir oluyorum her lafına hareketlerine gıcık oluyorum ve kafama takıyorum. onu takmamak için sinirlenmemek için daha doğrusu görmezden gelebilmek için ne yapmalıyım aynı evde yaşıyoruz?
Güncellemeler
+1 yıl
ondann nefretttt ediyorummmm
Ablamın varlığını hissetmemek için ne yapmalıyım?
Cevapla