Ben'i incitecek şeyler yapıyor,
umursamaz davranıyor,
kaale almadığını belirten cümleler kuruyor,
rahatsızlandığımdan beri bi defa bile geçmiş olsun demedi, aksine üzerime üzerime gelip bana aşğılıkmışım gibi davrandı ve hala böyle davranıyor
Bu durum beni çok üzüyor, ne yapmalıyım?
Not: Konuştum olmadı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ablanla konuşma ondan uzak dur.
uzak duruyorum fakat kırgınım, bunu ona yansıtmak istdim bugün konuşarak, yine aynı tavırlarla devam etti, çok üzüldü'm (baskaları ile sorunum yok bi tek ablamla, bir de her lafında üstte kalmak isteyen insanlarla problem yaşayabiliyorum)
işte depremde bile içten konuşamadık
Rahatsızlığın ne
atipik psikoz
Allah yardımcın olsun, öncelikle ablan sana kötü davranmıyor olabilir. Belki başka bir şeye kızgın belki kötü bir gününde...
değil tavırlarını görmelisin, sevgilisini ezen kızlar gibi, senimle üsrekli bir soğuk savaş halinde, iyi olamaı kaldırmaıyor, çok bozuluyor
Neden acaba sence?
hep böyleydi, genel bir kardeş çekememezliği, ancak bu yetişkinlikte daha kırıcı olmaya başladı
Kusura bakma ama esas onun psikolojisi sorunlu olabilir mi?
çok istememe rağmen, hiç normal içten konuşamıyoruz, paylaşamıyoruz, hep soğuk savaşta kendisi, bilmiyorum
Anlayamadım ben de. Kendisi evli mı mesela?
38 bekar
Hmm peki bekar olması onda öfkeye neden oluyor olabilir mi?
bana ben öyle üç beş evi olan değil, parya para demeyen bir koca istiyorum demişti, ciddi söylemişti, şaka olsa anlardım ancak, sağlıklı gelmedi ban'a
Bana da sağlıklı gelmedi. Sen kendi yoluna bşk en iyisi. Doktorlar ne öneriyorsa ihmal etme
aşk sevmek paylaşmak, beraber mutlu olmak bular hiç yok ona, bunları yapay birşeymiş gibi algılıyor
Olur mu ya sevgisiz aşksız...
işte pilot sevgilisi var bakalım nolacak, umarım bana davrandığı gibi davranmıyordur ona
Hmm ben de sevgiye ihtiyacı var gibi diyecektim. Sevgilisi kıymet biliyor mu?
bilmiyorum konuşamıyoruz onunla, kendi hakkında birşeyden hiç bahsetmiyor, ben annemden duydum, sanırım beni bir varlık olarak görmüyor, öyle davranıyor çünkü
Garip gerçekten. Bu arada cümlelerin çok düzenli takdir ve tebrik ediyorum
o değil de bu saate burada benimle palaştığın için teşekkür erderim, değerli birisiniz.
Rica ederim ne demek. Ablam sevgiye ve ilgiye muhtaç gibi geldi bana
Ablan
kabul etmiyor ki sevgiyi çok direçli bu konuda
Bilemiyorum artık
teşekkür ederim zamanınız için, sizi daha fazala sıkmak istemem, iyi akşamlar
Çok geçmiş olsun iyi geceler
ya da şöyle, baba'm tarafından çok ruhu istismara uğradı, sevgiyi artık bir kontrol aracı bir zaaf olarak kabul ediyor olabilir (ben de öyle ama baba kız ilişkisi özeldir)
Ne oldu?
Ne yağtı baban?
dövdü, hiç sevgisini göstermedi, küçücük kalbini her defasına kıdı, nezaman sevgi hissetse ezdi
kalbini açarak her istediği şeye döverek cevap verdi
Oyy kıyamam ona sevgi ve ilgi veresim geldi doğrusu
Canım benim onun minnoş kalbini seveyim ben
kabul etmiyor, kalbi karadelik olmuş
Hele bir benden görsün bakalım nasıl kabul etmiyormuş :)
yaa böyle işte, sistemin problemli çıktıları
Ama bu çıktıyı düzeltmek gerek.
düzeliriz inş. atipik psikoza da tam düzelme olabiliyormuş
Umarım. Ablan sevgilisinden ayrılmaz mı hiç? :D
Espri yapıyorum lütfen alınma ya da kızma
ayrılmasın artık
Neden?
yaş vs.
Anladım ama sen travma falan diyince sahiplenici ruhum devreye girdi :D
buralar kötü kokmadan kaçalım
Afedersin kötü bir şey söylemedim asla
Sen travmadan bahsedince üzüldüm
İstemeden üzdüm mü
bukadar duygularımı açığa çıkarmak beni yordu, dostluğunuz için tekrar çok teşekkür ederim
Rica ederim. Yorulma lütfen.
sadece bende taakat kalmadı
Anlıyorum size iyi dinlenmeler
bence gönlünüze göre iyi anlamda sahiplenebileceğiniz bir kızı çok hakediyorsunuz, iyi akşamlar
Ne iyi bir dilek... Çok teşekkürler siz de öyle. Hakkınızı helal edin
Hll hll, iyi geceler, siz de