Abim benimle hiç konuşmuyor ama ablamla çok iyiler bana gelince görünmez gibiyim muattap olmuyor ne yapmalıyım?

biz 3 kardeşiz en küçükleri benim ablamla aram acayip iyidir birbirimizi ölümüne severiz ama abim beni hiç sevmiyor neden bilmiyorum beni görmezlikten geliyor hiç konuşmuyor herkese karşı çok iyi herkesle sohbet eden bir çocuk ablamlada araları acayip iyidir ama bana gelince hiç konuşmuyor hep benden kurtulma peşinde beni baş belası olarak görüyör bir nedenide yok neden bana karşı böyle soğuk davranıyor anlamıyorum sanki yabancıymışım gibi
Abim benimle hiç konuşmuyor ama ablamla çok iyiler bana gelince görünmez gibiyim muattap olmuyor ne yapmalıyım?
Cevapla