Spora başlamadan önce kalçam daha güzeldi, bu işte bir terslik yok mu?

1 senedir spor yapıyorum. Evet kalçam dışardan daha güzel oldu, daha kalkık derli toplu durdu da. Önceden dokununca yumuşaktı, şu an resmen dokunduğumda sert ve bence güzel bir his değil? Sporu da bırakmak istemiyorum çünkü genel olarak çok faydasını gördüm. Ne yapabilirim? Bölgesel olarak çalıştıramayacağım bir yer de değil. Bacaktan bağımsız vs

Spora başlamadan önce kalçam daha güzeldi, bu işte bir terslik yok mu?
Cevapla