Spor Karagümrük 4 - Trabzonspor 1... Bordo Mavililer'den İstanbul'da ağır yenilgi! Maçı nasıl buldunuz? Reykart2 Takip Et FenomenGuru Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Evet arkadaşlar Trabzonspor Olimpiyat stadında Karagümrük'e farklı yenildi! Maçı nasıl buldunuz? Karagümrük 4 - Trabzonspor 1... Bordo Mavililer'den İstanbul'da ağır yenilgi! Maçı nasıl buldunuz? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı. Maçı güzel buldum beklemediğim sonuçtu 1 0 Yorumla
Need4Read Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Hayret! Hakemler nasıl el atmadı acaba bu maça? Karagümrük kırmızı görmedi mi? 1 1 Yorumla Reykart2 +1 yıl Maçı izlemedim ama iki takımda maçı 10 kişi bitirmiş... Yorumla
KremalıKraker Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl bu nasıl iştir ya feneri yeniyor karagümrüge farklı yeniliyorfutbola gerçekten akıl ermiyor 1 0 Yorumla
testoomurat Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Şikeli maç abicim bahis baronları kazandı biz kaybettik yine 1 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Ts'yi anlamıyorum ben maç seçiyolar adamlar 1 0 Yorumla
Dopaminx Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Feneri niye yendi bunlar? 0 6 Yorumla Reykart2 +1 yıl Fenerbahçe o maçta kötü oynadı Yorumla Dopaminx +1 yıl Dünya kupası dönüşü sıkıntı oldu. Yorumla Reykart2 +1 yıl Valencia'nın olmayışı ve sakat olması ilerleyen maçlarda sıkıntı yaratır! Ne batshuayi ne de king Valencia'dan iyi değil... Yorumla Dopaminx +1 yıl Serdar dursun var Yorumla Reykart2 +1 yıl Hoca serdar dursun'u pek düşünmüyor ve devamlı son tercihi oluyor, halbuki serdar dursun kötü bir oyuncu değil ve valencia'nın yokluğunda batshuayi serdar dursun ikilisi bence batshuayi King ikilisinden daha iyi olur... Yorumla Dopaminx +1 yıl Aynen öyle Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Maçı güzel buldum beklemediğim sonuçtu
Hayret! Hakemler nasıl el atmadı acaba bu maça? Karagümrük kırmızı görmedi mi?
Maçı izlemedim ama iki takımda maçı 10 kişi bitirmiş...
bu nasıl iştir ya feneri yeniyor karagümrüge farklı yeniliyor
futbola gerçekten akıl ermiyor
Şikeli maç abicim bahis baronları kazandı biz kaybettik yine
Hamsi buğulama yapmışlar.
üzücü bir skor ts adına
Ts'yi anlamıyorum ben maç seçiyolar adamlar
Feneri niye yendi bunlar?
Fenerbahçe o maçta kötü oynadı
Dünya kupası dönüşü sıkıntı oldu.
Valencia'nın olmayışı ve sakat olması ilerleyen maçlarda sıkıntı yaratır! Ne batshuayi ne de king Valencia'dan iyi değil...
Serdar dursun var
Hoca serdar dursun'u pek düşünmüyor ve devamlı son tercihi oluyor, halbuki serdar dursun kötü bir oyuncu değil ve valencia'nın yokluğunda batshuayi serdar dursun ikilisi bence batshuayi King ikilisinden daha iyi olur...
Aynen öyle
Daha iyi olcaz
İyi olmuş.
saçmalık
hamsicil