Sizce sorun RTE Ak parti partiler ya da bizmiyiz?

Aziz nesinin bence değerli olan bir eseri zübük izleyen çok az filmin sonunda ne diyor Kemal Sunal bu ülkede zübükler bitmez biri gider gideri gelir. Kemal gider Hüseyin gelir Ahmet gider Hasan gelir biz böyle oldukça sadece isimler gelir. Doktor , hemşire , tapuda , vergi dairesinde , nüfus müdürlüğünde vb devlet dairelerinde ki calisanlarda devlet memuru bakanlar cumhur başkanı da devlet memuru ama biz bakanları cumhur baskanini ilahlastiriryoruz diğer memurlara darp küfür gırla ama bunlara bir söz soylemeye cesaret bile edemiyorsunuz diğer memurlarda bakanlarda halkın işini yapmak için görevli bu hakları onlara biz verip sonra biz sitem ediyoruz partileri futbol takımı tutar gibi tutmaktan vaz geçme zamanı gelmedi mi?
Sizce sorun RTE Ak parti partiler ya da  bizmiyiz?
Sizce sorun RTE Ak parti partiler ya da bizmiyiz?
Cevapla