Sporda biri bana ileri geri konuştu sakinliğimi korudum sizce doğru olanı mı yaptım?

Bugün antrenman için spor salonuna gittim. Arkadaşa beraber girelim mi dedim evet dedi. Neyse ilk setimi yaptım diğeride yaptı birden başkası oturmuş neyse eyvallah. Dedi ki sonradan oturan şahıs ben çalışıyordum dedi ben de beraber girelim dedim o da olmaz birader yapacak bir şey yok dedi. Ben de yine alttan aldım içimden sayıklıyorum sinirden aralrına tekrar girdim 2. sete devam ettim. 3. sette yanıma gelip seni yumruğa boğarım falan demeye başladı ben de yine alttan alarak şoka uğramış bakışı attım kulaklıklayım. En son yine yanına gittim bak dedim kardeşim ben buraya rahat rahat sporumu yapmaya geldim falan sözümü kesip bana kardeşim deme 28 yaşındayım ben diyerek abilik taslayıp tekrar aynı tehdidi yaptı. Ben de bir şey söylemedim bozuntuya vermeden sporumu yaptım spor sonrası Çalışanlara şikayet ettim. Bu kişi bana tehdit savurdu gerekeni yapın yoksa polise şikayet etmek Zorunda kalırım diyerek spordan ayrıldım. Sizce doğru olanı mı yaptım arkadaşlar şu an üzgün ve sinirli hissediyorum yidiremiyorum kendime. Orada kavga çıkarsam daha mı iyi olurdu diyorum içimden. Kimseye söylemeyemdim

Sporda biri bana ileri geri konuştu sakinliğimi korudum sizce doğru olanı mı yaptım?
Cevapla