Yamyam gibi.. Azrail midir cellat mıdır nedir.
Yarın bir gün evlensek beni de katleder diye korktum. Sizce de doğru olanı yapmamış mıyım?
Yarın bir gün evlensek beni de katleder diye korktum. Sizce de doğru olanı yapmamış mıyım?


Çok iyi yapmışsın abi böyle devam 😄 abi affedersin de bu bir oyun yok o kil çaldı yok asistimi aldı bu tür şeylere girmeyin ya 😄
Cevap
10Cevap
kill secure yapmış sadece feedlemek yerine kill alan salmayan bir sevgili daha ideal yanlış yapmışsın akjdsjkfdşd
tamam, bütün killeri kendi alarak feedlenecek ve oyunu taşıyacak sen de boostlanmış olacaksın işte akjnsdjkdf
https://youtu.be/ysrtyzycoK8 buna benzedi biraz ajskfjsjfks
ekmeği yiyen taraf sen olacaksın yine gülmekten ağlıcam fjhbhsdjldksldsfd
hayır, killer = salam asistler = ekmek yani sen sevgiline çaldırdığın için böyle oluyor şu an durum kanhsdkdf
hayal edemiyorum sevgilime lan kill sal aloo falan dediğimi :D
Adamlar oyun icin sevgilisinden ayrılıyor 😃
Sen oyun oynarken KS'de takılıyorsun mutfağa gidiyorsun telde konuşuyorsun 😃 hangi taraf anormal bana bir anlatır mısın 😂 @GOKHANoturumactı
Ben profesyonelim 😂 beni boşuna yönetici ve partner yapmadılar 😎
Ayrılmak için bahane ariyorumdur 🤣🤣, çok doğru yapmışsın 😌
Yanına sup ol o da Vayne oynasın 😉 çabuk kızı geri döndür
En doğru karari vermişsin kanka. Kill salmamak nedir ya... affedilebilir bir şey değil.
İyi yapmışsın. Bizi boostlamıyorsa bay bay :D
Evet salacak arkadaş jdjdj
Burdayım nutella and çubuğum djfhd
Hayir senide her türlu beladan korurdu😁
Doğru yapmışsın
KS atamıyosan bu senin suçun bb
Doğru olanı yapmışsın👍
sana KS atabiliyorsa sorun sende abicim
sevgisiz hayat insana acı gelir bee
Çok iyi yapmışsın 👏🏻
İyi yapmışsın helal
iyi yapmışsın
Olması gereken de bu
Hata
ergen
İyi pk yedin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?