Sizce almakla doğru mu yaptım yoksa kazıklandım mı?

Almak istediğim bir tablet var 5270 tl şuanki fiyatı. Onu alabilmek için iş arıyorum 2 aydır ama yok bulamadım gerçekten. Artık ikinci ellerine bakmaya başladım ve kenarda biraz param vardı 3700e satın aldım tüm paramı ona verdim, bir öğretmen uzaktan eğitim için kullanmış garantisi bitmiş, büyük ihtimalle kendisi o dönem bu tableti 3000 civarına almıştır ve şimdi bu fiyata sattı, çünkü sıfırı daha pahalı. İkinci el en uygun fiyata da bunu buldum yoksa 4000 4500 gidiyor. Madem arıyorum iş de yok, kenarda duran paramla da hiçbir şey yapmıyorum o da bir işe yaramıyor, bari ikinci elini alayım dedim, sizce hata mı ettim? Üniversite sınavına hazırlanacağım pdflerle, hem kalemi de var ve kitap okuyacağım, daha fazla zaman kaybetmek istemedim.
Sizce almakla doğru mu yaptım yoksa kazıklandım mı?
Cevapla