Sizce doğru olanı mı yaptım? Çok mu kırdım onu?

Evlenip dünya evine girecektik benim soyadımı kabul etmemiş beyninden vurulmuşa döndüm sırf öyle diye sinirlendim de dedim sen soyadımı taşımayı bile kabul etmiyor isen daha beni bile sevmiyorsun ben seninle yuva filan kurmam dedim kıza durumu anlattıktan sonra üzgün şekilde dedi tamam tek derdin bu ise hemen düzeltirim yoksa sana gelecek hayatında başarılar tam düğün hazırlıkları filan yapmıştık ben de her şeyi iptal ettirdim. Söylenip durdum da kaçtım gittim oralardan senin sahte sevgin olmaz olsun diye en kısa zamanda da boşanma davasını açacağım.

Güncellemeler
+1 yıl
Aşk ilişkilerine alacaktım yanlış oldu KS bunu düzeltebilir miyiz?
Güncellemeler
+1 yıl
Maviler yorum yaptı pembelerden de görüş alsaydık iyi olurdu ya. Kızın psikolojisini ben anlamadım.
Sizce doğru olanı mı yaptım? Çok mu kırdım onu?
Cevapla