Geçen hafta derbide Beşiktaş'ı 2-1 mağlup eden Galatasaray bu hafta deplasmanda ligin güçlü ekiplerinden 12 maçta kalesinde sadece 8 gol yiyerek ligin en az gol yiyen takımı konumunda ki Başakşehir'i 7-0 mağlup etti. Ne düşünüyorsunuz

Geçen hafta derbide Beşiktaş'ı 2-1 mağlup eden Galatasaray bu hafta deplasmanda ligin güçlü ekiplerinden 12 maçta kalesinde sadece 8 gol yiyerek ligin en az gol yiyen takımı konumunda ki Başakşehir'i 7-0 mağlup etti. Ne düşünüyorsunuz

As kaleci Volkan Babacan en golcü Plaka ve Serdar Gurler Aleksicneden yedek başladı acaba
Beşiktaş Hatayspor'a 7 gol atınca 1 ay boyunca oyuncuların hesapları incelenmeli diyen takım taraftarı, ligin en iyi defans yapan takımına 7 gol atan takımlarına ne söyleyecekler, merak ediyorum
Okaka
As kaleci Volkan mı? Bu sezon Volkan 11 Muhammed 8 maç ilk 11 başladı. Pek öyle kafadan 1. Kaleci gibi durmuyor sanki. Ayrıca altyapısından yetiştiği Fenerbahçe maçında gördük her degaj kısa düşüp gol de öyle yendi nedense. Aleksic bu sezon ligde 12 maçta forma giydi sadece 5 maç ilk 11 başladı. Keza Serdar Gürler 13 maçtan sadece 5 tanesi ilk 11 başladı. Takımın en golcü oyuncusu dediğin Okaka ise bu sezon Süper Lig de 10 maça çıktı 4 defa ilk 11 geri kalan 6 maç yedekten dahil oldu ve Süper Lig gol sayısı rakamla 1 yazıyla "bir". Galatasaray oyuncularının hesaplarını da incelesinler nedir yani. Bir yorum yazarken önce ne yazdığını düşün sonra söylediklerin doğru mu yanlış mı diye düşün ve kontrol et. Yedek başladı diye eleştirdiğin oyuncular zaten yedek oyuncular. TFF sitesinden ve bir çok maç istatistikleri paylaşan siteden kontrol edersen benim verdiğim rakamların doğru olduğunu görürsün. ☺️ Gelelim ima ettiğin şeye. Başta teknik direktör Emre Belözoğlu olmak üzere Volkan Babacan, Hasan Ali Kaldırım, Deniz Türüç, Şener Özbayraklı, Mesut Özil gibi bolca Fenerbahçe geçmişi olan kişiye sahip bir takımın şike yapıp maç satmasını düşünmen çok doğal haklısın.
Volkan 12 lig maçının 10 unda as kaleciydi Muhammet rotasyon amaçlı Avrupa'da oynadı
Okaka ve Serdar en golcü oyuncular bir de ndiyasvili var. Onlardan fazla gol atan yok
Okaka bu sene 17 resmi maçta 11 başladı. Mesut şener volkan oynadı da sanki laf ediyorsun. Bu maçta aleni şekilde satış vardır gsliler hariç herkes görüyor
Heee. Mahmut Avrupa kupasında oynayınca rotasyon oyuncusu Okaka oynayınca as oyuncu öyle mi? Mahmuta gelince Süper Ligi baz al Okakaya gelince Avrupa kupasını. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.
Mahmut değil Muhammet önce oyuncuların adını öğren sen kaleciden bahsediyorum. Böylesine önemli maça neden as kaleci çıkmaz ona da kulp bulsana herkes maçın şaibeli olduğunu biliyor
Cevap
3Cevap
Mükemmel bir maçtı.
gs için puab açısından kritik maçtı güzel de değerlendirdiler. Balon takımı puf etmenize sevindim, tebrikler🙏
Belirttiğin gibi şimdiye kadar 8 gol yemiş bir takıma 7 gol atmak ve pozizyon vermemek her takımın harcı değil. Yine 3 tane de çok net kaçırdık. İki tanesi direk.
çok kaçırdık 10 geçmeliydi.. tek sorunumuz ön libero oyun kuramıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?