neden birkaç yenilgiden sonra hemen teknik adam istifa etsin diyoruz ben anlamıyorum hele sezonu tamamlasın bakalım ne olacak dünya kupası arasına kadar devam etsin en azından
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Maç 1-0 Ken ceza sahasında yerde kalan Nkodoyu görmezden gelmese penaltıyı verse maç 2-0 olsa Hatay bu kadar direnemezdi. Tamam ismaili elestiririz ama bu Beşiktaş'ın hakkının yenilmesine sebep olamaz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
neden birkaç yenilgiden sonra hemen teknik adam istifa etsin diyoruz ben anlamıyorum hele sezonu tamamlasın bakalım ne olacak
dünya kupası arasına kadar devam etsin en azından
Maç 1-0 Ken ceza sahasında yerde kalan Nkodoyu görmezden gelmese penaltıyı verse maç 2-0 olsa Hatay bu kadar direnemezdi. Tamam ismaili elestiririz ama bu Beşiktaş'ın hakkının yenilmesine sebep olamaz.
Bugünde kanser olduk çok şükür, etsin bi zahmet hataydan direkt köyüne dönsün
Defolup gitse keşke.
Mümkünse gitsin takım 5 haftadır takımda bir düşüş var
İki maç kredisi kaldı sanki.. Sonra yolcudur.. 😄
Kredi falan kalmadı defolsun ya tiryaki
Bizim için sıkıntı yok.. Kalabilir.. 😄
Fb mi 😅
Tövbe est.. 😂
Fenerbahçe.. 😄😂
Allah aşkına defolup gitsin
Keşke!!!
Bir beşiktaşlı olarak beşiktaştan nefret ettim
Sinir krizi sebebi vallahi.
Sorma aga ya daha maçlarınada gitmiycem passoligi de kırdım mq beşiktaşı
Bir beşiktaşlı değilsin o zaman
Evet bir beşiktaşlı değilim artık hangi takımı tutuyosun diyenlere ön takımlarımı tutuyorum diyorum. Beşiktak demekten daha iyidir
Ah be uzumlu kekim bu maçi alabilirdik ya 🥺
Bu vazelin varken zor ya
Nolmuş nolmuşşşş :D
Olur öyle hemen istifa demeyin fkdk
Tüüüüüü sana Beşiktaş
Neeee yapmayın bee