
Sirtida ekliycektim ama 3 ay önce çektiğim var
1 senedir salonda yapıyorum 7 ay olcusuz yetersiz katbonhidratla besledim sonra mutfak tartisi alinfa bisetler yoluna girdi ama bu seferde ek ek mesailer cogaldi yine gobek yaglanmaya basladi

Sirtida ekliycektim ama 3 ay önce çektiğim var
1 senedir salonda yapıyorum 7 ay olcusuz yetersiz katbonhidratla besledim sonra mutfak tartisi alinfa bisetler yoluna girdi ama bu seferde ek ek mesailer cogaldi yine gobek yaglanmaya basladi
Kardiyo yapmak iyi fikir doğru düşünüyorsun ama zamanda problem var.
Kardiyo ağırlığa göre yağ yakımı konusunda daha iyi doğru.
Fakat eğer sabah aç karınla onu yaparsan ağırlık egzersizlerindeki verimini düşürür.
Ağırlık çalısmalarından sonra yapman daha doğru.
Programonda ikisinin da olması çok daha iyi sonuç verir.
Detayda dememişim sanayi tipi işte çalışıyorum ve şu an çok yoğun mesailer var pazar da dahil haftada 2 gün kardio yapabiliyorum oda akşam 9 buçuk da anca çok yağlı bi insanım 4 5 gün yapmam gerekiyordu
Bu arada aç karnına ağırlık çalışma imkanım yok akşam 8 de anca salona geçiyorum
Cevap
1Cevap
190 boy 100 kiloyum, gayet yağsızım. Senin kardiyo değil ağırlık çalışman lazim
Tamam işte yağ oranını düşürmek için ağırlık calisman lazım
Kardiyo kas kaybına sebep olur
Yağ gider ama sonunda cılız olursun. Yemeğe içmeye dikkat et
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?