Galatasaray'ın Kastamonuspor'u 7-0 yenmesi başarı mıdır?

Dün akşamki Ziraat Türkiye Kupası 3. tur maçında Galatasaray Nef Stadyumunda Kastamonuspor'u 7-0 yendi. Maçı izlemedim ama bugün özetine baktım güzel bir maç olmuş takımımı tebrik ettim. Sizler ne düşünüyorsunuz?

Galatasarayın Kastamonusporu 7-0 yenmesi başarı mıdır?
Galatasaray'ın Kastamonuspor'u 7-0 yenmesi başarı mıdır?
Cevapla