Spor SİZCE ANKARAGÜCÜ - FENERBAHÇE MAÇININ SONUCU NE OLUR? Slav____Kurt Takip Et Xper 2 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Bakalım anket sonucu maç sonucu ile örtüşecek mi? Fenerbahçe zor da olsa yener. Fenerbahçe 2, 3 farkla yener Ankaragücü maçı kazanır. Maç berabere biter. Fenerbahçe maçı 6 - 0 kazanır. Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Maçı 3 - 0 aldık. İkinci yarı güzel futbol oynadık. 5 - 0 , 6- 0 bitebilirdi maç. Sırada Başakşehir var. SİZCE ANKARAGÜCÜ - FENERBAHÇE MAÇININ SONUCU NE OLUR? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı. Fenerbahçe kazanır 1 0 Yorumla
BerkaySamet Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl 2 farkla sayıyla Fenerbahçe'nin kazanacağına eminim ki iddea oynadım. 1 0 Yorumla
u Luccᴀ Takip Et Master Yaş: 33 , eic 94% +1 yıl Spor konusunda 382 cevap paylaştı. Fenerbahçe 2-1 kazanır bence 2 4 Yorumla Slav____Kurt +1 yıl Baya zor maç olacak gibi duruyor. Yorumla u Luccᴀ +1 yıl Evet, rahat kazanırız diyenler var ama ben kolay maç olacağını hiç düşünmüyorum.GS, BJK, TS'nin puan kaybettiği haftada bu maçı her türlü almak gerekiyor Yorumla Slav____Kurt +1 yıl Kesinlikle. Haftaya Başakşehir ile oynayacağız. Bu iki maçı almalıyız ki Rennes maçına çok moralli çıkalım. Yorumla u Luccᴀ +1 yıl Kendi sahamizda oynayacagimiz Basaksehir maçı da sıkıntı. Iki maçtan 6 puan çıkarmak şahane olur, bugünkü maç çok önemli Yorumla
theastro Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Maçla ilgim yok hocam 1 2 Yorumla theastro +1 yıl Ama fenerliyim doğal olarak fener kazanır diyeyim Yorumla theastro +1 yıl Kim kazandı yani Yorumla
canfk Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Spor konusunda 4,6b cevap paylaştı. Fenerbahçe kazanır. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Fenerbahçe kazanır
2 farkla sayıyla Fenerbahçe'nin kazanacağına eminim ki iddea oynadım.
Fenerbahçe 2-1 kazanır bence
Baya zor maç olacak gibi duruyor.
Evet, rahat kazanırız diyenler var ama ben kolay maç olacağını hiç düşünmüyorum.
GS, BJK, TS'nin puan kaybettiği haftada bu maçı her türlü almak gerekiyor
Kesinlikle. Haftaya Başakşehir ile oynayacağız. Bu iki maçı almalıyız ki Rennes maçına çok moralli çıkalım.
Kendi sahamizda oynayacagimiz Basaksehir maçı da sıkıntı. Iki maçtan 6 puan çıkarmak şahane olur, bugünkü maç çok önemli
Bassstırın bizimkiler
Maçla ilgim yok hocam
Ama fenerliyim doğal olarak fener kazanır diyeyim
Kim kazandı yani
Fenerbahçe kazanır.
Fenerbahçe alır
Fener kazanır