İŞTE ÇALIŞIYORKEN YOKLAMA KAÇAĞI OLURSA NE OLUR?

Benim bir arkadaşımın tecili ocakta bitiyormuş. Şirketle sözleşmesi yıl sonu bitiyormuş 1 yılı var. Ocakta yoklama kaçağı olunca bir sorun oluyor mu? Yoklama kaçağı nedir biliyoruz ama şirkette devam edebiliyormu bir süre?
İŞTE ÇALIŞIYORKEN YOKLAMA KAÇAĞI OLURSA NE OLUR?
Cevapla