Orkun Kökçü, dini sebepler dolayısıyla "gökkuşağı renklerinin yer aldığı kaptanlık bandını takmayacağım" dedi. Sizce haklı mı?

"Herkes istediğini yapmakta özgür. Ben, dini inancım nedeniyle bu kaptanlık bandını taktığım zaman kendimi iyi hissetmiyorum. Bu yüzden takmayacağım." demiş.
Orkun Kökçü, dini sebepler dolayısıyla gökkuşağı renklerinin yer aldığı kaptanlık bandını takmayacağım dedi. Sizce haklı mı?
Orkun Kökçü, dini sebepler dolayısıyla "gökkuşağı renklerinin yer aldığı kaptanlık bandını takmayacağım" dedi. Sizce haklı mı?
Cevapla