ABD'de yaşayan Türk vücut geliştirme sporcusu Deniz Saypınar, kıyafetinin müstehcen bulunmasından dolayı Texas Havalimanı'ndan Miami'ye giden uçağa alınmadığını söyledi.
Dünyanın en özgür ülkesi denilen ABD'de bile böyle durumların olması üzücü.
ABD'de yaşayan Türk sporcu Deniz Saypınar kıyafetinden dolayı uçağa alınmadı. Havayollarının bu tür kısıtlamaya gitmesi doğru mu?
Habi bazılarımız şimdi bana hemen bağnaz ve dar görüşlü yaftası yapıştıracak ancak bikini gibi elbiseyle uçağa binildiği nerde görülmüşüm. Bu kadın ve bu elbise buram buram teşhircilik kokuyor. Hayır yani içerde köpüklü parti verilmiyor yani. Clup değil orası. Bir toplumsal alan. Bir erkek o şekilde boxer gibi bişiy ve üstü çıplak binmeye çalışsa bu sefer buradaki sözde "modern" arkadaşlar o adamı kınayacaklar.
Bu kadın haksızlığa uğramış diyen insanları samimiyetsiz, şekilci ve cinsiyetçi buluyorum. Kimse kusura bakmasın🤷♂️
Abd dünyada özgür ülkeler sıralamasında gerilerde kalir. Asla bir demokrasi örneği teşkil etmez. Lakin sosyal ortamlarda da giyinme adabi ve sınırları elbette vardir ve olmalı. Mesela tatil icin gittiginiz otelde, mayoyla restoranda aksam yemegi yiyemezsiniz. Gittiginiz bir gece kulubunde, gazinoda veya dernek organizasyonunda önceden belli olan kilik kiyafet kurallarına uymaniz gerekir.
Çok şaşırdım çünkü aynen böyle giyinen çok yolcu gördüm Seyehat ederken. Başka bir sebep olmalı diye düşünüyorum. Kimseyi ilgilendirmez uçağa nasıl bindiği
Değil ABD hakkinda dış basjn hakkında bilgin olsun hristiyan devletlerde bu yasak herkesi kendiniz gibi yobaz ve ahlaksız sanmayın şayet bir kız ABD de okulda şortlu ve dekolteli gelirse müdür ve öğretmenler evine yollar üstünü değiştirmesi için
Demi la bende ağlanacak halimize gülüyorum ama öyle okula gitmese bile gerçek abdliler öyle giyinmez giyinenler ya göçmenler ya turistler ama bu büyük ihtimalle Amerikan filmlerinin etkisi altinda
Bu olay bizde olsaydı geri kafalılar yobazlar derlerdi off ne kaos olurdu :))) ama yorumlara bakiyorum da ya ne riyakar ne iki yuzlu bir milletiz konu avrupa olunca haketmiş :))))
eyalet sistemi ve bu eyaletlerin farkli hukuk sistemleri yerel yazili kurallari var hukukda yaziyor ve bu uygulaniyorsa gayet guzel ve dogru bir hareket :) önemli olan sana gore bana gore olmasi degil hukugun layıkıyla uygulanmasi guzel
Cinsel obje gibi görülmekten ortalıkta uyarıcı gibi dolaşmaktan haz alıyor bazı kadınlar buda bir tür ruhsal hastalık bu ablamızda bakın ben mikemmel vicut yabdım sergilemezsem olmaz kafasında hepinizin gözüne sokucam kimse ekmek bandırmasın ama demek istemiş
Bu kadin hep böyle giyiniyor zaten Turkiye'de olduğu zaman da böyleydi. Hala kiyafetin konusulmasi cok sacma ya demek ki bizim ulkeye ozgu bir sey degilmis.
Açan namuslu bakan sapık oluyor :D ilk insanlar bile bir bok bilmezken avradı mahrem yerlerini kapatmışlar şu an bakıyoruz delik kapalı her yer açık :D
Lan 70 yıllık alimi hafızı getir yine bakar bunlara göz kapağı diyenlere gelsin :D
ABD ve Avrupa'da ahlak kuralları var gerçi ülkemizde cahiller bilmez onlar katı dir bu konularda dünyanın kılık kıyafet olarak en özgür ülkesi biziz sana tavsiyem yabancı kız arkadaşların olsun ülkeleri hakkında bilgi versin italyan kız arkadaşım vardı dediği teksey sizin kızlar çok açık giyiniyor İtalya'da yasak
@Hacım_ahval ben buna gülerim sadece. Biz özgür isek burada dünya batıyor , insanlık ölüyor , saçma sapan bir nesil yetişiyor ve ben bu pislik yerde bir çocuk dünyaya getirmeyeceğim
Dünya batmıyor insanlık ölmüyor saçma sapan nesil ise aptal cahil türk ailelerinin suçu devlet ne yapsın aile malsa çocuk doğurmasın getirme bende senin uremeni istemiyorum
sebebi ırkçılık olabilir ya da çok açık olduğu için diğer yolcuların rahatsız olucağını düşünmüş olabilirler, şahsen böyle güzel bir fiziği olan kadına ben dönüp dönüp bakmak isterim ama rahatsız olucağını düşünür çekinirim belki yolcularda öyle olmasın diyedir🥺
Çok saçma. Kadın fitness model ve sporcu. Bunu da geçtik insan istediği gibi giyinebilir. Beni en çok üzen buradaki kadınların bu kadına namussuz demesi. İyi bir fiziginiz olmadığı için dekolte giyemeyip acısını baskalarindan çıkarmak aptalca.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
ablada çok abartmış ama. bu durum ayrımcılık değil bence. toplum içinde olmak istiyorsa biraz uyum göstermeli. 2 gün sonra çıplak binmek isteyend eolur. ha zorarsanız benim için hava hoş hatta harika ama toplum bunu kaldırmaz.
Bu gayret normal bizim ülkede Avrupa ve ABD yi dış basindan değil kendi basınından takip ediyorlar onlar hristiyan devlet ve katı kurallari var kılık kıyafet ile ilgili bir kız dekolteli ya da şort giyerse okulda müdür ya da öğretmen gelir uyarır eve yollar üstünü değiştirmesi için
Bu kadın kaşarın en önde gidenlerinden diğer bodycilerin boxerlerle çekildiği s*kinin belli olduğu fotolara yavşayan bir kadın bu kadından edepmi bekliyorsun ki :D
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > ABD'de yaşayan Türk sporcu Deniz Saypınar kıyafetinden dolayı uçağa alınmadı. Havayollarının bu tür kısıtlamaya gitmesi doğru mu?