Monaco 3 - Trabzonspor 1... Bordo mavililer 10 kişi kaldığı maçta direnemedi! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Trabzonspor uefa avrupa ligi üçüncü maçında Monaco'ya deplasmanda 3-1 mağlup oldu. Trabzonspor'da maxi gomez 10'uncu dakikada direkt kırmızı kart gördü ve takımı 10 kişi bırakarak mağlubiyette etkili oldu. Maçı nasıl buldunuz?

Monaco 3 - Trabzonspor 1... Bordo mavililer 10 kişi kaldığı maçta direnemedi! Maçı nasıl buldunuz?
Monaco 3 - Trabzonspor 1... Bordo mavililer 10 kişi kaldığı maçta direnemedi! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla