Polonya'yı evinde 3-2 mağlup ederek grubu lider tamamladık. Artık gözler ikinci gruplarda izlemesi keyifli gururlu bir maçtı. Siz ne düşünüyorsunuz

Polonya'yı evinde 3-2 mağlup ederek grubu lider tamamladık. Artık gözler ikinci gruplarda izlemesi keyifli gururlu bir maçtı. Siz ne düşünüyorsunuz

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Umarım kazanırız yine
voleybol da en iyilerden biriyiz yine başarılı olmak şaşırtmaz bence
Kazanamasalardı uyuyamazdım aşırı gıcık birtakım ve keko seyircileri 🧐
Zar zor yendiler
Tebrikler