Evet arkadaşlar A milli futbol takımımız luksemburg beraberliğinden sonra bugünde Faroe adalarına 2-1 yenildi! Stefan kuntz ile yaşadığımız rezillik hakkında ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar A milli futbol takımımız luksemburg beraberliğinden sonra bugünde Faroe adalarına 2-1 yenildi! Stefan kuntz ile yaşadığımız rezillik hakkında ne düşünüyorsunuz?

bence milli takım seçimleri saçma oyuncu seçimlerinden bahsediyorum
hiç takımlarında süre almayan oyuncular neden alınır bilemiyorum veya bunu neye göre seçiyorlar bir kaç gün önceki beraberlik üstüne bu yenilgi bana teknik yönetimin Türk futbolundan anlamadığını gösteriyor maalesef..
Kaleci altay, ozan kabak ve halil dervişoğlu ilk onbir oyuncusu olamazlar ancak yedek olurlar, eren elmalı o kadar kolay geçiliyorsa bir zahmet birde milli takıma gelmesin! Ozan kabak ilk golde kaleci altay ise ikinci golde hatalı yetmezmiş gibi az kalsın çalıma girip gol yediriyordu ve o pozisyonda bir kaç dakika sonra yine yan topta elinde ki topu kaçırıp yine gol yediriyordu! Yahu bıktık bu stefan kuntz'un saçma sapan kadrolarından ve bu gece derhal kovulması lazım...
Bizim çocuklar diyemiyorum artık son 2 maçtan görmüş olduk ki meğerse bir grup balonumuz varmış. Ne kadar utanç verici bir an olduğunu anlatmaya gerek yok. Fareo Adaları'na tarih yazdırdık adeta, herifler bu galibiyeti 30 sene konuşur. Bunlar akşam maça sabah işinin başına geçen bir halı saha takımı ve bunlara kaybediyorsak turnuvadan çekilseler daha iyi olacak. Yahu her milli takım haftası geldiğinde kanser olmak zorunda mıyız? Süper Lig'in ara verilmesine hiç değiyor mu?
Bu rezilliği anca yerli sınırını arttırıp üstüne ligin kalitesini daha da batırmakla taçlandıracaklarını düşünüyorum. Yaptığımız en iyi şey zaten iyi giden bir şeyler var ise onları bozmak.
Milli takımın bu hale gelmesinin ana nedenlerinden biri yerli futbolcuların az oynamasından kaynaklanıyor zaten. Bu yüzden takımlar altyapıdan oyuncu yetiştirmeye önem vermiyor hep dışarıdan yabancı oyuncu alınıyor. Büyük takımları geçtim, anadolu takımları bile öyle
@UfkunÖtesi İş bilmez yöneticilerden kaynaklanıyor o dediğin uygulamadan dolayı değil. GS'de mesela Kerem ilk 11 oynamayı hak etmemesine rağmen bu ucube kural yüzünden oynatılmak zorunda kalıyor. Oyuncu da kendini geliştirmek için motivasyon bulamıyor zaten kafaca kolaya kaçmaya eğimliyiz. Hak eden oynaması gerekiyor. Eğer yerli futbolcular yabancılardan daha kalitesizse zaten bu adamlar nasıl Avrupa Şampiyonu olacaklar? Dediğim gibi futbolu yönetenler ve teknik ekiplere kızmak konusunda haklısın.
Kerem GS nin en yetenekli oyunularından biri. Yerli futbolcuların kalitesiz olma sebebi bu, nasıl olsa dışarıdan yabancı oyuncu geliyor!
@MinistryofDarkness altyapıya önem verilmyor, dediğim durum sadece birkaç takımda olsa sana hak veririm, yalnız anadolu takımları dahil hepsinde aynı sıkıntı var. O zaman sistemi sorgulamak gerekir bir yerlerde hata yapılıyor
@UfkunÖtesi Altyapıdan oyuncu oynatma zorunluluğu gibi bir şey getireceklerdi ama geri vites attılar. TFF başlıca problem oldukça bence biz ne yaparsak yapalım işimiz zor gibi geliyor. :)
Bence yabancı kuralı sadece bahane. Eğer iyisen yabancı liglerde de oynarsın... Ama madem ki ille de yabancı kuralı sınırı istiyorsak 4 büyüklere direkt yabancı yasağı getirelim ve sadece türk oyuncular oynasın... Ama bence öyle yaparsak daha da geriye gideriz ve bizde lüksemburg, faroe adaları gibi hedefsiz takım oluruz...
@reykart2 Koskoca ülkede neden yerli fulbolcu bulunmuyor? Takımlarda yabancı oyuncular ağırlıklı oynuyor. Nerede milli futbolcular? Bir yerlerde sorun var bence
@UfkunÖtesi Maalesef milli oyuncularımız kendine iyi bakmıyor, iyi bakanlarda dikkat edersen avrupa'da oynuyor zaten. Biz kendimizi çok büyütüyoruz ama aslında işin gerçeği bizim bir futbol ekolümüz yok, sadece zaman zaman iyi jenerasyon yakalıyoruz 2000 ve 2008'de ki gibi o da kısa vadede başarı getiriyor maalesef...
En başarısız olduğumuz spor alanı ama halk arasında nedenn böyle popüler anlamıyorum olmuyor işte ülke olarak futbolda iyi değiliz neden buna hala bu kadar para harcanır tt
@reykart2 Manchester City 6 - Manchester United 3... Haaland'ın müthiş performans gösterdiği maçta kazanan City oldu! Ne düşünüyorsunuz? ↗
Abi sende benim soruma görüş yapar mısın ☝️
Cevap
7Cevap
Kötü bir maçtı bunu da yenemiyorsak artık. uzun süre sonra maç izliyim dedim ilk yarısında çıktım
O halde Faroe Adalarını, Faroe'de çekilmiş bir videoda, Faroeli bir şarkıcının, Faroece söylediği şarkı ile tebrik edelim.
https://www.youtube.com/watch?v=pqnMkUcTmysTürkiye'nin 1,20 oranı vardı kaybettiler. Teknik hoca değişmeli.
Son 2 mac takım durdu kenardakiler hic mi hazır olmaz
Sokaktan 3-5 kişi toplasalar teknik heyete koysalar daha farklı skor alırdık
Mahalle takımına yenildi
Ohh olmus ayak takimina
Takım berbattı maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?