Adana Demirspor 3 - Trabzonspor 2... Müthiş maçta kazanan 90+3'te Adana Demirspor oldu! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Adana Demirspor - Trabzonspor'u 90+3'te samet'in golüyle 3-2 yendi, ve bence en az bir tanede penaltısı verilmedi ve var ne hikmetse yine devreye girmedi. Maçı nasıl buldunuz?

Adana Demirspor 3 - Trabzonspor 2... Müthiş maçta kazanan 90+3te Adana Demirspor oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Adana Demirspor 3 - Trabzonspor 2... Müthiş maçta kazanan 90+3'te Adana Demirspor oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla