Evet arkadaşlar Adana Demirspor - Trabzonspor'u 90+3'te samet'in golüyle 3-2 yendi, ve bence en az bir tanede penaltısı verilmedi ve var ne hikmetse yine devreye girmedi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Adana Demirspor - Trabzonspor'u 90+3'te samet'in golüyle 3-2 yendi, ve bence en az bir tanede penaltısı verilmedi ve var ne hikmetse yine devreye girmedi. Maçı nasıl buldunuz?

Kafeye maçı izlemeye gittim Adana'nın frikiğini canlı gördüm ama maç 1-0'ken bir yakınımızın vefat haberini aldım o yüzden izleyemedim maçı tamamen, ayrıldım oradan.
Teşekkürler abi
Cevap
5Cevap
Bu maçı izlemedim. ama trabzon bu sene şampiyon olamaz bence. ama adana hak etmiş
Çok pozisyon veriyorlar, kanatlarda ki oyuncuları vasat! Nwakaeme'nin yerini dolduramamışlar ve diğer kanatta visca sakat olunca sıradan bir anadolu takımı havasındalar... Trezeguet büyük takım oyuncusu değil!
Katılıyorum kesinlikte Nwakaeme gitmemeliydi
Galatasarayın eskileriyle şampiyonu yenmek hocaya yazar arkadaş kim ne derse desin.
Akıyor bu akşam MaŞAllah hamsilerimi de tavaya koydum başladı oynamaya İmportante Terim’imin memleketine selamlar hahahahahaha
Trabzonun yenileceği belliydi
Helal olsun ADS
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?