Evet arkadaşlar Beşiktaş'lı josef de souza'yı haklı bulduğum ve ceza alması yanlış dedim ve beşiktaş'a karşı operasyon yapılıyor dedim diye diğer takımların taraftaları tarafından hakarete varan laflara maruz kaldım! Yine, tekrar ve yeniden söylüyorum, bu ç. a. pulculara pabuç bırakmam! Bizde neyse o, her zaman hakkın hukukun yanında olmak suretiyle bildiğim doğrulardan bugüne kadar vazgeçmedim bundan sonra'da vazgeçmem! Çatlasanızda patlasanızda bu meydanları lobicilere bırakmam! Ve ilk defa açıklıyorum, özellikle bir büyük takımın yorumculara bana özelden mesajlar atıp benim o takımı koruyup diğer takımlara karşı olumsuz algı dolu yorumlar yapmamı rica ettiler, ama yağma yok biz bildiğimiz doğrulardan vazgeçmeyiz! Ne düşünüyorsunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer