Arkadaşlar taviz vermem! Futbol teröristine karşı dik duruşuma hakaret edenlere karşı yine en sert cevabı verdim! ?

Evet arkadaşlar Beşiktaş'lı josef de souza'yı haklı bulduğum ve ceza alması yanlış dedim ve beşiktaş'a karşı operasyon yapılıyor dedim diye diğer takımların taraftaları tarafından hakarete varan laflara maruz kaldım! Yine, tekrar ve yeniden söylüyorum, bu ç. a. pulculara pabuç bırakmam! Bizde neyse o, her zaman hakkın hukukun yanında olmak suretiyle bildiğim doğrulardan bugüne kadar vazgeçmedim bundan sonra'da vazgeçmem! Çatlasanızda patlasanızda bu meydanları lobicilere bırakmam! Ve ilk defa açıklıyorum, özellikle bir büyük takımın yorumculara bana özelden mesajlar atıp benim o takımı koruyup diğer takımlara karşı olumsuz algı dolu yorumlar yapmamı rica ettiler, ama yağma yok biz bildiğimiz doğrulardan vazgeçmeyiz! Ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar taviz vermem! Futbol teröristine karşı dik duruşuma hakaret edenlere karşı yine en sert cevabı verdim! ?
Arkadaşlar taviz vermem! Futbol teröristine karşı dik duruşuma hakaret edenlere karşı yine en sert cevabı verdim! ?
Cevapla