Mehter takımını istiklal marşı ile protesto etmek mi? gerçekten mi?

zonguldak ta mehter takımını istiklal marşı okuyarak protesto etmişler. Hayır mehter takımı abd bayrağımı tutuyodu
Neydi aw iyice saçmaladı bu millet zaten insanlar mezhepçilik yaparak düşmanlık besliyorlardı şimdi birde osmanlılılar cumhuriyetciler olarak bölünürler laikler ve şeriatcılar da gelir hep beraber skriz kendi analarımızı. Yemin ederim türke türkten başka kümse zarar veremez.
Mehter takımını istiklal marşı ile protesto etmek mi? gerçekten mi?
Güncellemeler
+1 yıl
İnstagram reels videolarından gördüğüm kadarıyla bir çok okulda mehter bando takımı kurulmuş ve gösteriler yapılmış yani duyarcılar dışında her şey normal
Mehter takımını istiklal marşı ile protesto etmek mi? gerçekten mi?
Cevapla